פרסום ושיווק

ביתילי בקמפיין חדש לוולנטיין

קמפיין וולנטיין ברשת ביתילי קמפיין וולנטיין ברשת ביתילי

רשת העיצוב ביתיל יוצאת בקמפיין חדש לרגל הוולנטיין בהשקעה של 700 אלף שקלים. הקמפיין, בסימן אהבה, יעלה בטלוויזיה, בפרינט ובדיגיטל במהלך פברואר, המהווה חודש האהבה.

מי שנבחרו להוביל את הקמפיין הם שרה אלר מונהייט, דוגמנית ומעצבת אופנה, שלה גם קריירה בינלאומית במהלכה הצטלמה למותגים נחשקים כמו רוברטו קוואלי, פנדי ואברקרומבי אנד פיץ'; וערן פרקש,  דוגמן בהווה, משתתף נינג'ה ישראל לשעבר.

הקמפיין, בהובלת משרד הפרסום "אברהם", צולם באווירה רומנטית ופרחונית ונותן במה לספת לורדין, האידיאלית לרביצה בדייט זוגי רומנטי ולנבחרת האגרטלים המעוצבים של הרשת.

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות