פרסום ושיווק

בר רפאלי נבחרה לפנים החדשות של FEMINA

בר רפאלי בר רפאלי

מותג ההלבשה התחתונה FEMINA בחר בדוגמנית בר רפאלי להיות הפרזנטורית של החברה לשנתיים הקרובות. רפאלי תרוויח שכר של 1.5 מיליון שקלים.

המותג יוצא בשפה שיווקית ואסטרטגית חדשה, כאשר יריית הפתיחה של המהלך היא כניסתה של הדוגמנית בר רפאלי כפרזנטורית הרשת. בכדי לתמוך במהלך זה החליפה לאחרונה החברה גם משרד פרסום ועברה לקבוצת הפרסום MCCANN. קודם לכן ייצגו את החברה עדי הימלבלוי, רוסלנה רודינה, ירדן הראל ובר זומר.

אתמול בעמוד האינסטגרם של רפאלי עלה טיזר קטן לקמפיין: תמונות של חזיות. והבוקר רפאלי כבר העלתה סלפי עם סט שחור קלאסי עשוי מתחרה לגופה. "גאה ומתרגשת להיות חלק ממשפחת פמינה", כתבה. "בגיל 36 עם שלושה ילדים – אני מרגישה אישה באמת. מזל טוב לבעלי שאין לו אינסטגרם, וביום ההולדת שלו אני חולקת תמונה שלי בהלבשה תחתונה אתכם".

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות