כוכבות תוכנית הטלוויזיה "חתונה ממבט ראשון" של קשת 12, ניצן שיק ושני יוסיפון, נבחרו לככב בקמפיין חדש של מותג הקלין ביוטי LAVIDO (לבידו), שיעלה החודש הקרוב, לרגל חורף 2022.
קמפיין הדיגיטל המשותף יעלה בישראל בתקציב של כחצי מיליון שקלים, וייבחן בהמשך לעלות גם במדינות בהן משווק המותג: ארה"ב, קנדה, יפן ואירופה.
אתמול (ראשון) נפגשו השתיים בשעות הבוקר המוקדמות על סט הצילומים, בגינת צמחים בבית פרטי ברעננה, שם חשפו את שגרת הטיפוח שלהן והסבר על המרכיבים הנקיים, תמציות הצמחים והשמנים האורגניים.
ניצן סיפרה על הסט כי עזבה את השבוע את עבודתה כעובדת סוציאלית במכון האונקולוגי באסותא. לדבריה, היא רוצה לצאת לחופשה ארוכה ואז להשתלב בחברת הייטק. "האהבה שמנו ואני קבלנו כזוג הייתה מדהימה, אך גם הקשתה עלינו לסגור את הסיפור ביננו. נכון להיום נאמרה המילה האחרונה מבחינתנו כזוג ואני לגמרי מוכנה לאהבה חדשה".
שני סיפרה שסיימה את חתונמי החליטה לשפץ את הדירה שלה בתל אביב ובימים אלה החלה את התהליך, במטרה "לנקות" את העבר ולפתוח דף חדש. כמו כן סיפרה שהקימה מיזם חדש: סדנאות יוגה במדבר – להעצמה נשית, וכבר הסדנא הראשון תיערך בתחילת פברואר לעשרות נשים.