פרסום ושיווק

טל פרידמן יוביל את הקמפיין של מועדון הלקוחות שופרסל SUPREME

טל פרידמן בצילומי הקמפיין טל פרידמן בצילומי הקמפיין

טל פרידמן נבחר להוביל את הקמפיין החדש של מועדון הלקוחות שופרסל SUPREME. את הקמפיין צילמו בסניף שופרסל בגלילות, והלקוחות ששהו במקום בוודאי הופתעו לראות את פרידמן בלבוש חריג ומוזר, אפילו בשבילו.

פרידמן יופיע בדמותו של "המועדון" החדש בסיטואציות מצחיקות ומשעשעות בהן הוא החבר הכי טוב של הלקוחות.

מתוך צילומי קמפיין שופרסל | צילום: סאן פרג'
מתוך צילומי קמפיין שופרסל | צילום: סאן פרג'

כזכור, זוהי לא הפעם הראשונה ששופרסל בוחרת בפרידמן כפרזנטור, בשנת 2004 כיכב פרידמן בפרסומת כדמות המיתולוגית של לובה הקופאית ובשנת 2009 בקמפיין פסח כשגילם מספר דמויות.

פרדימן סיפר על סט הצילומים, על ההרצאה שהוא עושה בימים האלו שנקרא ״מה למדתי מהבת שלי״ שבה הוא מספר על סיפורו המשפחתי שלאחר ניסיונות מרובים להביא ילדים לעולם, אימצו שני ילדים כאחת מהן אובחנה כסובלת מאוטיזם ופיגור. בנוסף, הוא גם מוציא בקרוב אלבום חדש של מוזיקה שכתב, הלחין ומבצע.

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות