בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין משכנתאות חדש בכיכובו של פרזנטור הבנק דביר בנדק. בקמפיין מציע הבנק לזוגות צעירים מומחה משכנתאות של טפחות שיסביר, ינגיש, יבנה מסלול מותאם אישית וילך איתם יד ביד לאורך כל התהליך, מתוך אמונה שלקיחת משכנתא מחייבת שילוב של גורם מומחה אל מול מגמה כללית של מעבר לשירות דיגיטלי מלא.
בקמפיין מודגש הקושי של זוגות בישראל בעת רכישת דירה לבחור משכנתא בצורה נכונה מול שירות בעייתי ומסורבל של בנקים שלא נותנים מענה, לא נותנים ייעוץ ומטביעים את רוכשי הדירות בביטויים לא ברורים. בנק מזרחי טפחות מציע לזוגות את מומחי המשכנתאות של טפחות שיהיו שם בשבילם ברגעים הקריטיים ולאורך כל הדרך.
בקמפיין נראים חמישה זוגות המציגים את הבלבול וחוסר ההתמצאות בתהליך המשכנתא. דביר מבחין בזוג שנראה אבוד מהתהליך ואומר להם בפשטות: "בצומת הכי חשוב בחיים, קודם כל פונים אל המומחים של טפחות". את הקמפיין, מלווה לחן השיר המפורסם "זה קורה" של אריק לביא.
לדברי תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי טפחות: “פעמים רבות זוגות צעירים הולכים לאיבוד בתהליך נטילת המשכנתא שהיא אחת ההחלטות המשמעותיות שזוג צעיר עושה בחייו. בנק מזרחי טפחות שם לו למטרה לייעל ולהנגיש את התהליך עבור הזוגות הצעירים ולהצמיד להם מומחה שיעמוד לצדם משלב ההתלבטות הראשונית ולאורך כל תקופת המשכנתא".
הקמפיין בהפקתו של ראובני פרידן IPG יעלה בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל.
קרדיטים: משרד פרסום – ראובני פרידן IPG; מנכ"ל משותף – זיו קורן; משנה למנכ"ל – שירי הייסר; מנהל קריאיטיב ראשי – דני יעקובוביץ׳; מנהל אסטרטגיה – טל חן; סמנכ״ל קריאייטיב – מיטל שקדי; ארט דירקטור – איל לבנון; מנהלת הפקה – איבונה קרוגליאק; סופרווייזרית – רון שפונט; תקציבאית – דריה שיכטמן; חברת הפקה – ראבל; במאי – אביב מערבי; צלם – אבי קרפיק; עורך – דדן עוזיאל; בית פוסט – פלייגראונד; סאונד – פלייגראונד; ג׳ינגל – תומר בירן.