בשקט בשקט אי שם בתל אביב צולם השבוע באולפן בחשאי קמפיין חדש של חברת הביטוח הדיגיטלית WeSure. אל הפרזנטור המוכר, המנטליסט נמרוד הראל, הצטרפה הפעם לא אחרת מאביבית בר זוהר, שהחליפו תפקידים ובר זוהר ניסתה לקרוא לו את המחשבות.
הקמפיין התמקד בביטוח מתקדם בימים של חוסר וודאות וצורך לחסוך עלויות לציבור. התסריט נשמר בסודיות אבל על הסט שהקפיד על שמירה של נהלי הקורונה שהה צוות מצומצם של עשרה אנשים בלבד ממשרד הפרסום זרמון, בניצוחו של הבימאי דרור שאול. ווישור נמצאת בימים אלו לקראת הנפקה בבורסה הישראלית שתסייע לחברה להרחיב את פעולתה בשווקים בארה"ב. מנכ"ל החברה ניצן צעיר-הרים והיו"ר אמיל וינשל קיבלו דיווחים מרחוק.
————–
בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד | להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון