עד הבחירות זה יעבור, על סדר היום

פרויד, מישהו? כותרת בסרטון הליכוד: "זה כלכלת בחירות"

רגע, לא הבנו: נתניהו אומר לתקשורת דבר אחד ("זו לא כלכלת בחירות"), אבל כותרת התרגום בסרטון שהפיץ הקמפיין שלו היום בצהריים אומרת ההיפך: "זה כלכלת בחירות".

אין לדעת אם מדובר בסוג של "בדיקת עובדות" שצוות הדיגיטל עשה לראש הממשלה,, כמו שטען העיתונאי אבישי גרינצייג מגלובס ששם לב ראשון לטעות, או שמדובר בסתם עייפות ורישול צוות הדיגיטל וה"סטודנטים לקולנוע" בבלפור. ואולי, מדובר בתרגיל מתוחכם של הפוך על הפוך שיגרום לנודניקי תקשורת כמונו להתייחס לפרט הקטן הזה ולפספס את התמונה הגדולה?

אנו מהמרים על רישול וחפפנות – כך, למשל, תורגמו לכותרת המילים "של הקורונה" ל-"שלקורונה". פעמיים! במקרה ונפספס. או העובדה שכלכלת בחירות יכולה להיות "זו", אבל לא "זה". אבל זה לא רק הפיניש הלא מהוקצע, וחשיפת האמת הברורה מאחורי מהלכי רה"מ. אף אחד לא עבר שם על הסרטון לפני שעלה לאוויר? מקצועית, פאדיחה. מעשית – לא צפוי לשנות כלום בהצבעה. עוד יותר מעשית – הרווחנו אייטם.

הציוץ המקורי של קמפיין רה"מ:

—————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

 

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות