אסטרולוגיה, זוגיות

פשוט לא מתאימים: השידוך הגרוע ביותר לפי גלגל המזלות

סכסוך זוגי השידוך הגרוע ביותר לפי גלגל המזלות.

נכון שיש אנשים שאתם פוגשים ומרגישים איתם נוח ממש בין רגע, כאילו אתם מכירים אותם כל חייכם ולפעמים מבלי שיש סיבה ומבלי שהבנתם אתם פשוט נמשכים אליהם ורוצים לשהות במחיצתם כמה שיותר, מסתבר שחיבור פלאי זה הוא תוצר של אינטרקציה בין מזלות אך לפעמים קורה ההפיך הגמור ואתם פוגשים אנשים שאתם פשוט לא מסתדרים איתם ולא משנה כמה אתם רוצים או מנסים – זה לא עובד. אז מי הם המזלות שלא מתאימים לכם ותעשו לעצמכם טובה גדולה אם תוותרו על זוגיות איתם – קראו וגלו.

 

 

בני מזל גדי – חיים לפי הספר

בני מזל גדי אוהבים סדר וארגון ותמיד יפעלו לפי הכללים ולפי החוקים, הגדיים אוהבים לאמץ לעצמם יעדים ומטרות ולעולם לא יעשו משהו אם הוא לא מוביל לעבר יעד גדול ולכן חיבור עם אדם שלא מדקדק בפרטים, לא מתמסר לרעיונות גדולים (וגם קטנים) שובר מוסכמות וחובב מושבע של הרפתקאות, יהיה פחות, שלא לומר ממש, לא מתאים עבור בני מזל זה.

 

 

בני מזל דלי – לוחמי הצדק

יש לכם מטרות גדולות ועקרונות חשובים ואתם תמיד שואפים לתקן את העולם ולהפוך אותו למקום טוב יותר עבור כולם ולכן אתם זקוקים שיעמוד לצידכם אדם בעל חזון ומלא אופטימיות שיחזק אתכם בדרך שלכם וידרבן להמשיך ולפעול למען צדק ומוסר, אל תתפתו לזוגיות עם אדם שלילי שלא ניחן בכוחות נפשיים ובהשקפת עולם גדולה ורחבה לפחות כשלכם.

 

 

בני מזל דגים – רגישות גבוהה במיוחד

אתם טיפוסים רגישים במיוחד ולא פעם אתם נוטים להתכנס ולהיעצב בשל דברים שאחרים לא מבינים את פשרם, כדי ליהנות מזוגיות שמחה ומעצימה עליכם למצוא שותף רגיש ומכיל שיבין כמה לבכם עדין ורגישותכם גבוהה, אנשים אדישים או לא מספיק קשובים יהיה לשילוב גרוע ביותר.

 

 

בני מזל טלה – להיות בתנועה

לטליים יש קוצים בטוסיק, הם לא יודעים ובעיקר לא אוהבים לנוח ומעדיפים להיות תמיד בתנועה, לא משנה לאן ומתי תמיד תתפסו אותם בדרך חזרה או בדרך למשהו חשוב ומרגש, בני זוג מנומנמים שמעדיפים להתבטל שעות מול הטלוויזיה או בקריאה ספר פשוט לא מתאימים לכם, כדי ליהנות מזוגיות מושלמת מצאו לכם אדם תזזיתי לפחות כמוכם.

 

 

בני מזל שור – מחוייבים לחופש

אתם אנשים עצמאיים שאוהבים וזקוקים לחופש שלהם, בן זוג נודניק שירצה לדעת כל הזמן מה אתם עושים וידרוש את תשומת ליבכם המלאה, יתיש אתכם וירחיק אתכם, אתם זקוקים לבני זוג עצמאיים שמנהלים חיים נפרדים ולא צריכים לכם בתדירות גבוהה.

 

 

בני מזל תאומים – אוהבים לאהוב

מדובר במזל החברותי ביותר בגלגל המזלות, בני מזל תאומים מדברים עם כולם, לא מתביישים לפתוח בשיחה גם אם הם לא מכירים איש ותמיד יהפכו את השיח למרתק וימגנטו אליהם עוד ועוד אנשים, אם תבחרו בבן זוג שמעדיף לעמוד בצד ולא לדבר, זה לא יעבוד, מצאו לעצמכם שותף שאוהב להתערבב, לדבר וללכוד את תשומת לב האנשים.

 

 

בני מזל סרטן – לדבר על הרגשות

אתם אנשים רגישים במיוחד כשמשהו עובר עליכם אתם צריכים לפרוק ולדבר עליו עם בן הזוג שלכם ולכן עליכם לחיות עם אדם שיהיה קשוב לרחשי לבכם ויהיה מוכן תמיד לשיחה ארוכה ועמוקה על רגשות, זוגיות וציפיות.

 

 

בני מזל אריה – קצת מחיאות כפיים, ועוד קצת ..

בני מזל אריה אוהבים למלוך ביד רמה ולעמוד במרכז הבמה, הם אמנם נראים בלתי מעורערים ובטוחים בעצמם אך לעיתים הם ממש לא מרגישים כך ולכן הם זקוקים לבני זוג שיריעו להם, יחמיאו להם בלי סוף, יחזקו ויעודדו אותם. זהו המתכון לזוגיות מנצחת עם בני מזל אריה.

 

 

בני מזל בתולה – לאהוב עם השכל

אתם אנשים הגיוניים, שקולים ומחושבים, אתם אמנם אוהבים מחוות רומנטיות דוגמא זר פרחים או מתנות קטנות אבל לא תלכו שולל אחר כאלה, על מנת ליהנות מזוגיות קרובה וטובה אתם צריכים בן זוג רציני, שמביע את אהבתו במעשים, לא במילים ולא במחוות רומנטיות רגעיות.

 

 

בני מזל מאזניים – אהבה שקולה

אתם אנשים שקולים שעובדים עם השכל ועם ההגיון ומכבדים אנשים שפועלים כך, אתם זקוקים לבן זוג שרואה את הדברים בצורה ברורה ובהירה וחי את חייו מתוך מחשבה והבנה קרה ועניינית של הדברים.

 

 

בני מזל עקרב – קנאים לפרטיות

אתם אנשים פרטיים שאוהבים לשמור את מה שמתחולל בליבכם בסוד, ולכן חשוב לכם שבן הזוג שלכם יהיה אדם שמכבד ואוהב פרטיות ולא ממהר לשתף את כל העולם ואישתו ברגשותיו ובחייו הפרטיים.

 

 

בני מזל קשת – לחיות את החיים

אתם משוגעים על הרפתקאות ובכל מקום שמציע אתגר: קפיצת בנגי, טיפוס על הר או שיט אקסטרימי אתם תהיו הראשונים, טוב תעשו אם תמצאו לעצמכם בן זוג שאוהב אתגרים וסכנות, משוגע על טיולים ואוהב לחקור את העולם שסביבו. שאחרת, זה פשוט לא יעבוד.

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות