אסטרולוגיה

נבגדתם? גלו את הסיבה לפי גלגל המזלות

לא מעט אנשים חוו בחייהם את משבר הבגידה, אבל למה זה קורה? הסיבות רבות ומגוונות ולעיתים כלל לא קשורות לנבגד ואולם, לפי גלגל המזלות יש לבגידה הסבר פשוט והוא טמון במזל שלכם.
בית הדין נתן משקל רב לבגידה. אילוסטרציה shutterstock אילוסטרציה.

בני מזל טלה 

בני מזל טלה יבגדו רק כדי לזכות בתשומת ליבכם, הם קנאים ורכושניים ואם נדמה להם שפלרטטתם עם מישהו אחר הם יעשו הכל על מנת לעורר בכם רגשות עזים ולעמוד שוב לנגד עיניכם ולהפוך לדבר החשוב ביותר והיחיד בעולמכם.

בני מזל שור

בני מזל שור לא טובים בקלוז׳ארים והם לא ממש יודעים להיפרד ולסגור אחריהם את הדלת, לכן סביר שהם גוררים רגשות ועניינים לא פתורים מהקשר הקודם שלהם והנטייה לבגוד נובעת מהעובדה שהםלא באמת התמודדו עם המשבר והם ונושאים עימם כאבים ולבטים רבים.

בני מזל תאומים 

בני מזל תאומים פחות טובים בלהחליט וכאשר הם נקלעים למצב בו עליהם לקבל החלטה ולדבוק בה הם יעדיפו לרקוד על שתי החתונות ולבגוד, יתכן שהם מאמינים שאם יחוו הכל ולא יחמיצו הזדמנות, ידעו להחליט נכון יותר ובקלות עם מי עליהם להיות.

בני מזל סרטן 

בני מזל סרטן הם אנשים שאוהבים לאהוב והם מתאהבים במהרה ומתמסרים בכל ליבם, אם הם בוגדים כנראה שהם סבורים כי מצאו את אהבתם הגדולה ביותר ועם מושא האהבה הם רוצים לחיות לשארית החיים.

בני מזל אריה 

בני מזל אריה מתנהלים כאילו לא באמת תכננו דבר ודברים פשוט קרו, הכל נעשה לאט ובזהירות עד כי לרגעים זה אפילו לא הרגיש כמו בגידה, הם בנו קשר שמבוסס בראש ובראשונה על אמון וחברות ובהדרגה התפתח לבגידה של ממש.

בני מזל בתולה

בני מזל בתולה זקוקים לחיזוקים והרבה, וכשהם מרגישים שמישהו אחר רואה אותם, מעריך אותם ומחמיא להם הם יהיו מוקסמים מכך וישאבו לרומן שיגרום להם להרגיש טוב עם עצמם, גם אם בסופו של דבר הם יבואו עם עצמם חשבון (והם יבואו) וירגישו רע מאוד כי פעלו בצורה לא מוסרית ולא נאמנה.

בני מזל עקרב

בני מזל עקרב לא אוהבים לפגוע ולא רוצים לאכזב אנשים שקרובים ואהובים עליהם ולכן אם הם חשים חנוקים ולכודים במערכת היחסים הם לא ימהרו להיפרד אלא יפתחו רומן צידי מאחורי גבכם שימלא בהם את כל מה שחסר וכך יהנו משני העולמות ויספרו לעצמם שהם גם שומרים על הזוגיות שלהם וגם לא מוותרים על הרצונות שלהם.

בני מזל קשת 

בני מזל קשת לרוב לא בוגדים בשל התעוררות של רגשות עזים ותחושת אהבה אלא כי הם אינם מסופקים ברמה הפיזית וכמו בכל דבר אחר בחייהם הם מחפשים וממש מכורים להרפתקאות.

בני מזל דלי 

כשדליים בוגדים הם מסירים מעצמם אחריות ומספרים לעצמם שאתם האשמים הבלעדיים בבגידה שלהם: אם רק הייתם מתייחסים אליהם טוב יותר, אם רק הייתם רגישים יותר לצרכים שלהם ומעריכים אותם יותר, כל זה לא היה קורה.

בני מזל דגים 

מדובר באחד מהמזלות הסקרניים ביותר שיש ואם פתאום מתעורר עניין הם פשוט לא יכולים להישאר אדישים ומרגישים דחף חסר מעצורים ״לבדוק את השטח״ ולבחון את האפשריות שלפתע עומדות למולם, הם פשוט לא מסוגלים להתאפק כשמשהו חדש קורץ להם.

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות