עולם

נס בניו יורק: ילדה בת 6 שנעלמה נמצאה בחיים כעבור שנתיים

פייזלי שולטיס בתמונה שפרסמה המשטרה לאחר היעלמותה ב-2019 . נמצאה כעבור יותר משנתיים בריאה ושלמה

הנה סיפור באמת יוצא דופן שמסעיר את ארה"ב היום: משטרת ניו יורק איתרה בחיים ביום שני ילדה בת 6 שהלכה לאיבוד בשנת 2019. פייזלי שולטיס נמצאה בחיים במחבוא מאולתר, מעין תא סודי מלא טחב שנמצא מאחורי גרם מדרגות אצל הוריה הביולוגיים, כ-250 ק"מ מבית הוריה המאמצים של פייזלי שמביתם היא נעלמה ולא נראתה מאז 13 ביולי 2019.

שוטרי העיירה סוגרטיס במדינת ניו יורק מצאו את שולטיס, אחרי שקיבלו דיווחים אנונימיים מתושב האזור על הימצאותה בדירה. הוריה וסבה הביולוגיים נעצרו בחשד למעורבות בהיעלמותה לאחר שהחוקרים חשדו כי הם עומדים מאחורי האירוע. קירק שולטיס ג'וניור (32) וקימברלי קופר (33) הם ההורים שאיבדו את המשמורת על הילדה לאחר היעלמותה.

הסבא קירק שולטיס סיניור (57) טען בפני השוטרים שהגיעו לדירה כי אין לו לבנו ולחותנתו מושג איפה הילדה, ובעודו מתוחקר השוטרים סרקו את הבית עד שאחד מהם, הבלש אריק ת'יל, הבחין בגרם מדרגות נסתר חשוך וטחוב שמוביל לקומת המרתף. ת'יל שם לב למשהו מוזר וכשהאיר בפנס בין קרשי העץ הוא זיהה שתי רגליים קטנות. השוטרים הזיזו את הקרשים, פירקו את המדרגות ומצאו את האמא הביולוגית קופר ואת הילדה בחדר הסודי והמאולתר.

השוטרים פשטו על ביתם ומצאו את הילדה, שנלקחה לתחנת משטרה קרובה לבדיקות רפואיות, במצב פיזי ונפשי לא פשוט. היא אמרה לשוטרים כי לא היתה בבית ספר מאז שנעלמה ב-2019. פייזלי הוחזרה למשפחה המאמצת שלה, כאשר שלושת החוטפים שלה, הוריה הביולוגים ואבי האב, נעצרו. גם גורמי המשטרה צריכים להיבדק ולתת את הדין על השאלה כיצד הם לא הצליחו לאתר את הילדה עד כה אף שכל החשדות הצביעו על הוריה הביולוגיים כחשודים ברורים בחטיפתה והעלמתה מיד לאחר שאיבדו את המשמרות עליה.

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות