פרסום ושיווק

פרטנר בקמפיין חדש שעוקץ את המתחרה

מתוך הפרסומת של פרטנר מתוך הפרסומת של פרטנר

פרטנר משיקה קמפיין חדש לקידום פרייבט פייבר, כשהפעם, סטטיק כפרזנטור הרשמי פונה ישירות אל מישהו שהוא מאוד אוהב ומעריך, גידי, ומציע לו להתקדם לסיב אישי.

גידי יושב וצופה במשחק כדורגל ומתעצבן על דיליי, והנה סטטיק ממש מעבר לחלון ומאחורי הדלת פונה אליו באופן ישיר "אז כדאי לך גידי, חשוב שתפנים, זה פרטנר, זה פרייבט, זה קטע מדהים", כל זאת על רקע השיר המוכר "גידי" בעיבוד של ג'ורדי.

הפנייה אל גידי היא לא סתם לכל גידי, אלא לגידי מאוד ספציפי, ה – גידי –  הפרזנטור הוותיק של בזק שמקדם את האינטרנט של בזק. הרפרור אל דמותו ניחן לא רק בשיר, אלא גם בדמות היושבת וצופה בטלוויזיה, כשאותה רואים רק מהגב.

גורמים אומרים כי פרטנר, שעברה התחדשות בגזרת ההנהלה בחודשים האחרונים, השקיעה מיליונים לטובת הקמפיין החדש במטרה למצב אותה כמתחרה ראוייה וחזקה בשוק התשתיות.

משרד פרסום: מקאן תל אביב | במאי: שחר סגל וגל מוגה | קריאייטיב: סיגל עבודי, אסא קרן ויונתן טייטל | ניהול לקוח: דפנה אנגל ודניאל אוחיון מידן | חברת הפקה: pov | מוזיקה: ג׳ורדי.

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות