מותג התה הבינלאומי פומפדור יוצא לראשונה בקמפיין בישראל שיעלה החל ממחר, במהלך חודשי ינואר– פברואר 2022, תחת הסיסמא: "Pompadour – expect more", במטרה להדגיש את יתרונות המוצרים ואיכותם, לצרכן הישראלי.
הקמפיין ידגיש את ערכי המותג ויתרונות פומפדור: חברה וותיקה עם שם עולמי, מספר 1 במכירות של חליטות צמחים ופירות בעולם, מותג מוביל בשוק האירופאי, מגוון עשיר של טעמים, איכות בלתי מתפשרת, תערובות נבחרות על ידי טועמי התה המומחים של פומפדור וחומרי גלם מוקפדים.
אליאור צחי, מנהל השיווק של פומפדור: "חשוב לנו שהצרכן הישראלי ייחשף לתהליך ייצור התה המורכב ממספר שלבים במטרה להגיע לתוצאה הטובה ביותר. עוד בשלב הראשון האגרונומים של פומפדור עוברים בין 15,000 מטעי תה בעולם ומחפשים את עצי התה המובחרים ביותר. יש דגש על כל שלב ושלב כדי לתת לצרכן את ספל התה המושלם ביותר".
המותג "פומפדור" הוא חלק מחטיבת המזון והבריאות של חברת שסטוביץ. מוצרי התה של פומפדור מיוצרים על ידי חברת התה הגרמנית TEEKANNE (תיקנה) בעלת מורשת תה של למעלה מ-130 שנה ופועלת במגוון גדול של מדינות ברחבי העולם. TEEKANNE הייתה החברה הראשונה שהציגה את תיון התה, מאז, הפכה לאחת מחברות התה מהגדולות בעולם, ומגוון החליטות שלה הן בין הנמכרות ביותר באירופה.