"אופטיקנה" מרחיבה את קטגוריית ה"פורטי-פוקל" שהושקה בקיץ 2021 – והפעם עם בשורה למרכיבי עדשות מגע. בקמפיין החדש של הרשת, אשר יעלה בטלוויזיה ובדיגיטל, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, מככבת הזמרת ושופטת הריאליטי, קרן פלס. בקמפיין תגלם הזמרת תפקיד מגישת חדשות באולפן טלוויזיה ותגיש מבזק חדשות תחת הסלוגן: "מבזק עדשות" הכולל דיווחי שטח ואף תחזית מזג אוויר.
מי שהגיעה לסט על מנת להדריך את קרן פלס ולתת לה טיפים בהגשת מבזק חדשות היא דליה מזור- מגישת החדשות המיתולוגית האהובה. מזור ופלס עשו יחד 'טסטים' לפני הצילומים, שהכינו את קרן להגשת מבזק העדשות בצורה מדויקת ונכונה. כמו כן, אלו צולמו והם יעלו כקמפיין נפרד בדיגיטל וברשתות החברתיות.
ירון עמיר, סמנכ"ל שיווק אופטיקנה מסביר: "לפני כשנה השקנו את קטגוריית "פורטי-פוקל", אשר נועדה לתת פתרונות אופטומטרים מתקדמים לבני ה-40 פלוס לבעיות הראייה מקרוב – בעיה אשר אינה פוסחת כמעט על אף אחד מאיתנו, ולהנגיש לקהל זה את משקפי המולטיפוקל. הפעם באנו עם בשורה לכל אותם האנשים הרגילים כל חייהם להרכיב עדשות מגע, אבל אי שם בשנות ה-40 שלהם, מפסיקים לראות טוב לטווח הקרוב. לטובתם אנו משיקים את עדשות מגע "פורטיפוקל". עדשות מגע רב מוקדיות אשר מאפשרות להם להמשיך ולהרכיב עדשות מגע, וליהנות מראיה טובה לכל טווח, כל הזמן: גם בעת צפייה בטלוויזיה, וגם בעת קריאת הודעות בווטסאפ בטלפון הנייד".