על סדר היום

אחרי חשיפת וואלה, אסי עזר שכר שירותי ניהול משברים

אסי עזר אסי עזר

אחרי חשיפת וואלה, לפיה אסי עזר הטריד לכאורה מינית את השחקן יהודה נהרי, שמו של עזר לא יורד מהכותרות. כפי שהתפרסם בבלעדיות באתר וואלה, השחקן יהודה נהרי טען כי לפני כעשור הוטרד מינית, לכאורה, על ידי המנחה אסי עזר. בין היתר, כך על פי העדות של נהרי, עזר שלף מולו את איבר מינו ואמר לו: "תראה מה זה, זה לא עושה לך את זה? זה לא מגרה אותך? לא בא לך? תנסה מה אכפת לך? אמרתי לו לא, תתרחק".

נהרי הגיש לפני כשנה תלונה במשטרה אבל התיק נסגר מפאת התיישנות, למרות שלטענתו הפרקליטות הודיעה לו כי היא מאמינה לגרסתו. במקביל, כדי לחזק את דבריו, התבקש נהרי לערוך בדיקת פוליגרף והממצאים הראו כי יצא דובר אמת. עזר הכחיש את הטענות ומסר כי נערכה פגישה חברית ונעימה במהלכה הצדדים רק התנשקו.

אתמול (ד') אחרי שהתפרסמה כתבתו של שגיא בן נון, כל אתרי החדשות והבידור, כמו גם תוכניות הטלוויזיה, דיברו על המקרה, ובהתאם לכך סיקרו את הסיפור גם באתרי הבית של קשת, ביניהם מאקו ובחדשות 12. בשונה ממקרים דומים, בהם מדובר באדם בעל פרופיל ציבורי גבוה, עזר הוא טאלנט הבית של הערוץ. כאשר בתוכנית הבידור גיא פינס דובר על הכתבה בוואלה, אמר פינס לצופים: "אין צורך להסביר לכם עד כמה אסי חשוב לערוץ, אבל אנחנו מביאים את הדברים כפי שפורסמו".

יום קודם לכן, שודרה אצל פינס כתבה ארוכה בה עזר ומתמודד אחר מנינג'ה ישראל, שלמה ויצמן, משוחחים על היציאה מהארון. ויצמן הודה לעזר שהיה שם בשבילו לכל אורך הדרך. בעוד גורמים שונים טוענים כי הכתבה שודרה במכוון בזמן שהערוץ כבר ידע על העתיד להתפרסם, בקשת מבהירים כי לא ידעו באותו הזמן על הידיעה והם גילו על כך רק למחרת, עת וואלה ביקשו תגובה.

הקמפיין בסכנה?

עזר לא רק מגיש את התוכנית המובילה של קשת "נינג'ה ישראל" שמשודרת בימים אלה, הוא גם משמש כפרזנטור של חברת הביטוח AIG שיצאה ממש לפני כמה ימים עם פרסומת חדשה בכיכובו, לצד בן זוגו, אלברט. בשלב הזה החליטו בחברה להמשיך עם הקמפיין באוויר, לפחות עד סיום הבירור מצידם, וכפי שניתן היה לראות, הקמפיין גם שודר אמש בשיא הפריים טיים.

כפי הנראה גם התוכנית "נינג'ה ישראל" תשודר כהרגלה ומקשת נמסר כי: ״שמענו על המקרה לראשונה בעקבות פניית וואלה. להבנתנו אסי מכחיש את הפרטים האמורים ובכל מקרה הנושא נמצא כעת בבירור".

עזר, שכבר ביטל אמש את השתתפתו בהרצאה אותה הוא מעביר לצד אחותו, מיכל, שכר את שירותיו של יועץ התקשורת רונן משה. משה, בעל חברת יחסי הציבור Toghether, כיהן כיועץ של מפלגת כחול-לבן בעבר, עבד עם הליכוד ועם חברות מסחריות מהגדולות במשק, וגם ישב בדירקטוריון חדשות ערוץ 2. משה, הורשע בשנת 2019 בפלילים בעקבות מעורבותו בעסקת פרסום מושחתת כחלק מ"פרשת ישראל-ביתנו". הוא הגיע להסדר טיעון וריצה 9 חודשי עבודות שירות והורשע בסעיף של סיור להפרת אמונים.

קבוצת אימפקט מחבקת נפגעות ונפגעי עבירה. אם נפלת קורבן לאלימות מינית, אתם לא לבד, אפשר לפנות אל: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות