כללי

כך הבריחו גולשים ערביים את כתב כאן 11 מטוויטר

חשבון הטוויטר הסגור של ערן זינגר

רק לפני שנתיים התראיין ראש הדסק לענייני ערבים של כאן 11, ערן זינגר, לאתר העין השביעית וסיפר על עבודתו. "החברה הערבית יותר ויותר מוכנה לשתף עם החברה היהודית את מה שעובר עליה", סיפר, "פעם היתה כביסה מלוכלכת שהערבים לא היו מוכנים להוציא החוצה, היום זה אחרת. לדעתי זה חלק מתהליך התבגרות של חברה".

אלא שלזינגר כנראה לא תמיד נח עם "הכביסה המלוכלכת" של החברה הערבית הנפתחת, והשבוע הוא סגר את חשבון הטוויטר שלו, על 23 אלף עוקביו, אחרי שספג ביקורת מגולשים רבים, על שפה בוטה בתגובות פרטיות וחסימות של אלו שניסו לתקן טעויות עובדתיות לכאורה בציוצים שלו ובדברים שפרסם.

מרבית החסומים, כך לפחות לפי מה שנראה בטוויטר, היו דווקא מהמגזר הערבי. הם לא שתקו. גולש בשם גיל נימר היה זה שהרים את הכפפה והתחיל לאסוף את התגובות הנזעמות, עם צילומי המסך על השיחות הפרטיות והחסימות.

גם מהצד היהודי הגיעו פידבקים דומים, אך לא באותה הכמות.

אחרי העליהום, החליט זינגר לסגור את החשבון שלו, אבל לא לפני שכתב ציוץ ארוך, שמנסה להסביר את התנהלותו.

צחוק הגורל הוא שהבחור שצילם מסך עבור אלו שחסומים אצל זינגר, נחסם מיד גם הוא.

״הגבתי בשפה בוטה מאוד לדברים שעוקב פלסטיני כתב לי בערבית. אני מתחרט על הדברים כי בכך ירדתי לרמתו העלובה״, כתב זינגר בפוסט הפרידה (הזמנית?) שלו, ״אבל זה רק סימפטום לתהליך ממושך שנמשך כבר זמן רב: רמת השיח מידרדרת, קללות מצטיירות כביקורת לגיטימית וכך אני מוצא את עצמי חוסם בכמויות מנאצים ומגדפים משני העמים״.

את הפוסט, כאמור, סיים בהודעה כי החליט לעזוב גם בגלל הסיבות הללו וגם בגלל שהעיסוק בטוויטר גוזל ממנו יותר מדי זמן.

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות