דיגיטל

אתגר ה- Galaxy: סמסונג בקמפיין קידום אורח חיים בריא

אתגר הגלקסי אתגר הגלקסי

סמסונג ישראל עולה בקמפיין לקידום אורח חיים בריא עם אתגר כושר חדש, זאת במסגרת אפליקציית Samsung Health, במסגרתו היא קוראת למשתמשי סמסונג ללכת ברגל, לצבור צעדים באמצעות ממשק חוויתי בנקודות ציון מפוזרות ברחבי העיר, ולזכות במגוון מוצרי הטכנולוגיה של סמסונג.

בקמפיין, שיעלה בדיגיטל וברשתות החברתיות באמצעות משרד הפרסום ליאו ברנט, רואים בחור צעיר שהולך באופן נונשלנטי ברחוב, כאשר הקריין מסביר כיצד הוא "לוקח את החיים בהליכה". אז רואים את הבחור הצעיר "לוקח בהליכה" תחרות שחמט, ולאחר מכן "לוקח בהליכה" תואר שני בספרות אנגלית כולל מצטיין דיקאן, לבסוף זוגיות מכילה ומדהימה גם הוא "לוקח בהליכה" ואפילו את מכשיר סמסונג גלקסי Z FLIP הוא "לקח בהליכה", כל אלו על מנת להמחיש את חשיבות ההליכה ברגל וכן את מטרת האתגר והפרסים הנלווים.

רונן סלם, סמנכ"ל שיווק סמסונג ישראל, מסביר על המהלך: "סמסונג ישראל מובילה כבר שנים את העלאת המודעות לפעילות גופנית, בריאות ו-וולנס. בין אם באירועי הספורט הגדולים במדינה, כמו מרתון סמסונג ת"א, או בפעילויות שיווקיות דוגמת הקמפיין הנוכחי. אורך החיים המודרני מחייב אותנו כמותג האלקטרוניקה הגדול בעולם לפעול למען המשתמשים שלנו, לעודד אותם לבצע פעילות גופנית ולדאוג לבריאותם, בין אם באמצעות אפליקציות כמו Samsung Health או מוצרים נוספים כמו ה- Galaxy Watch. אני בטוח שהקמפיין הנוכחי יתקבל באהבה על ידי המשתמשים שלנו ויסייע להם להגביר את הפעילות הגופנית שלהם במהלך היום".

על מנת לקחת חלק באתגר, על המשתמש לעבור 50,000 צעדים בחמשת הימים הראשונים של חודש ינואר. עשרת המשתמשים הראשונים שיגיעו לקו הגמר בסוף החודש, יזכו בפרסים שווים במיוחד (Galaxy Z Fold, Galaxy S21 ועוד). על מנת לזכות, יש לעבור בכל נקודות הציון במסגרת האתגר, להשיג לפחות 200 אלף צעדים בחודש ינואר וגם להיות מדורג ב-10 המקומות הראשונים. לצורך ההרשמה לאתגר נכנסים לאפליקציית Samsung Health ומקליקים על הבאנר העליון בדף הראשי של האפליקציה, ממשיכים למילוי פרטים ומתחילים לצבור צעדים.

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות