כללי

פרטנר מציעה: סלולר, אינטרנט, טלוויזיה, ועכשיו גם חשמל

מנכ"ל פרטנר, אבי צבי. יש לך כמה וולט בשבילנו?

קבוצת פרטנר, המספקת הן שירותי אינטרנט וסלולר והן שירותי טלוויזיה, ממשיכה להתפתח, ואתמול הודיעה, בצוותא עם חברת רפק אנרגיה, על על הקמת Power, מיזם משותף לאספקת חשמל ללקוחות עסקיים ברחבי הארץ, במודל שישלב לצד מחיר מוזל בכל האספקטים שהיא יכולה לספק.

לפי ההודעה של החברה, המיזם המשותף הוכרז בהמשך לקבלת רישיון ממשרד האנרגיה לאספקת חשמל ללקוחות פרטיים ועסקיים. לפרטנר מעל 3 מיליון מנויים פרטיים ועסקיים, שעושים שימוש יום-יומי בשירותי התקשורת של החברה, בסלולר, באינטרנט ובטלוויזיה. בכוונת החברה לעשות שימוש במערך שירות הלקוחות, התמיכה הטכנית ונקודות המכירה והשירות ברחבי הארץ, כדי לספק תשתית לפיתוח תחומי פעילות חדשים, בהם גם בתחום החשמל.

רפק אנרגיה הינה אחת משחקניות האנרגיה המובילות והבולטות בישראל אשר מחזיקה ומפעילה 5 תחנות כוח בהיקף מצטבר של כ-1 ג'יגה וואט. לחברה מנעד לקוחות רחב בתחום התעשייה והמסחר.

"פרטנר מחוללת תחרות בתחום תשתיות התקשורת המתקדמות בישראל", מסר מנכ"ל פרטנר, אבי צבי, "היום אנחנו יוצאים לדרך עם מיזם חדש ומשותף עם רפק אנרגיה במטרה להשיא ערך אמיתי ללקוחות עסקיים קיימים וחדשים, ולהפחית את ההוצאה החודשית של העסק על צריכת החשמל. הצמיחה העקבית של פרטנר בפעילות הסלולר והאינטרנט והמרווחים שמייצרת הרפורמה במשק החשמל, יאפשרו לנו להציע חבילות משולבות תקשורת וחשמל, עם התמקדות בצרכים הייחודיים של לקוחות עסקיים בשלב הראשון".

רן בוקשפן, מנכ"ל רפק אנרגיה : "מצאנו בפרטנר שותף מוביל בעולמות המשלימים לפעילותינו ואנו רואים את השותפות כהזדמנות להרחבת השוק תוך יצירת יתרונות משמעותיים מהם ייהנו לקוחות המיזם. הבשלת השותפות העסקית עם פרטנר היא עדות ליתרונות ולמיצוב החברה בשוק התחרותי בו היא פועלת. אני משוכנע שהמובילות של שתי החברות בתחומן, יהפכו את המיזם למשמעותי בישראל, ללקוחות עסקיים ובעתיד גם ללקוחות פרטיים."

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות