זזים, מדיה

יודע חקלאי פיקח: ליאור נעמן עוזב את ידיעות אחרונות

ליאור נעמן

אחרי כמעט שלושה עשורים, סמנכ"ל הקריאייטיב של קבוצת ידיעות אחרונות, ליאור נעמן, הודיע על עזיבה. מעבר לתואר, נעמן היה אחראי על אחת הזרועות החשובות ביותר של ידיעות אחרונות כיום – התוכן השיווקי. נעמן יעבור להיות אחראי המותג (Chief Brand officer) בחברת האגריטק SupPlant. החברה פיתחה מערכת השקיה מתוחכמת מבוססת בינה מלאכותית.

נעמן זכור לכולם כמייסד והעורך הראשי הראשון של מגזין הגברים בלייזר, שהוקם בשנת 2001, וליווה את המגזין לאורך 196 גיליונות. כשסיים את תפקיד העורך ב-2017, עבר למשבצת סמנכ"ל הקריאייטיב בקבוצת ידיעות אחרונות, במסגרתו טיפל בין היתר בפרויקטים של תוכן ממותג תחת “powered by”.

נעמן: "אני רוצה להודות לחברי האמת שלי בקבוצת ידיעות אחרונות על 22 שנים אדירות (מבחינתי לפחות) , מתוכן 18 בתור עורך ‘בלייזר׳ ועוד 4 שנים כסמנכ״ל הקריאייטיב של הקבוצה. אני עוזב כדי להיות CBO, שזה צ׳יף ברנד אופיסר, בSupPlant, חברת אגריטק שעוזרת לחקלאים בכל העולם לדעת כמה – וחשוב יותר, מתי – להשקות את הגידולים שלהם. החברה, אגב, נכנסה ממש השבוע לרשימת 100 ההמצאות הגדולות של מגזין TIME. זה קרה בלי שום קשר אלי, אבל אני רוצה להאמין שקצת לכבודי. הייתי כותב שאני לא עוזב רק מקום עבודה אלא גם בית, אבל זאת גם קלישאה וגם מעולם לא גרתי בראשל"צ".

טרם נודע מי צפוי להחליף את נעמן בתפקיד.

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות