פרסום ושיווק

נבחרת הכוכבים שנבחרה להוביל את קמפיין הפרסום ל- Poalim Wonder

עדן אלנה, אופירה אסייג, עמוס תמם, קים אור אזולאי, ומושיק רוט בקמפיין לפועלים עדן אלנה, אופירה אסייג, עמוס תמם, קים אור אזולאי, ומושיק רוט בקמפיין לפועלים

Poalim Wonder הינה תוכנית הטבות חדשה ללקוחות בנק הפועלים המחזיקים בכרטיס אשראי של הבנק, המקנה הטבות במגוון רחב של תחומים על ידי צבירת נקודות הניתנות למימוש למשך זמן ארוך של עד 12 חודשים. לטובת התוכנית נבחרו עמוס תמם, אופירה אסייג, מושיק רוט, עדן אלנה וקים אור אזולאי שיככבו בפרסומות הומוריסטית.

בפרסומת, באמצעות משרד הפרסום פובליסיס one, תמם אוסף את הכוכבים לנבחרת של פועלים וונדר כל אחד באמצע החיים והעולם שלו: את עדן אלנה הוא אוסף מאחורי הקלעים רגע לפני הופעה גדולה, את אופירה אסייג ממנזר בודהיסטי בטיבט כשהיא בגלימה של נזירים, את מושיק רוט ממטבחון מאולתר במילואים בדרום בסגנון גבעת חלפון ואת קים אור אזולאי מפדיקור במכון יופי. לאחר שתמם אוסף את נבחרת המומחים הוא שולח אותם למשימה החשובה שלהם והיא לאתר את ההטבות הכי שוות עבור לקוחות פועלים וונדר, כל אחד בתחומו: אופירה אסייג – המומחית להטבות בתחום בילוי משפחתי ונופשים, מושיק רוט – המומחה להטבות בתחום קולינריה ואוכל, עדן אלנה – המומחית להטבות בתחום המוסיקה והופעות וקים אור אזולאי – המומחית להטבות בתחום השופינג ולייף סטייל.

עמוס תמם ואופירה אסייג | צילום: ליאור נורדמן
עמוס תמם ואופירה אסייג | צילום: ליאור נורדמן

גלית דובין, מנהלת תוכנית הנאמנות של בנק הפועלים אמרה: "Poalim Wonder הינה תוכנית הטבות חדשה ללקוחות בנק הפועלים המחזיקים בכרטיס אשראי בנקאי ומצורפים לערוץ השירות "פועלים באינטרנט", המקנה הטבות והצעות ערך ייחודיות ללקוחות. בהתאם לתוכנית, הלקוחות יצברו נקודות בהתאם להיקף השימוש שלהם בכרטיסי האשראי וכן בהתאם למספר הפעולות שיבצעו בערוצים הדיגיטליים של הבנק וייהנו מעשרות הטבות שוות ומפתיעות בתחומי צרכנות, פנאי, תרבות, קולינריה ותיירות ועוד המון הפתעות ומתנות הצטרפות שוות במיוחד. הלקוחות יוכלו לעשות שימוש בנקודות שצברו להזמנת או רכישת שוברים המאפשרים קבלת מוצרים או שירותים בבתי העסק המציעים מוצרים ושירותים אלו באמצעות האפליקציה, או להמשיך לצבור אותן וזאת לתקופה של עד 12 חודשים".

גלית פולק, מנהלת תקשורת שיווקית בבנק הפועלים מסרה: "הקריאיטיב מבוסס על כך שעמוס תמם אוסף את הכוכבים לנבחרת של פועלים וונדר כל אחד באמצע החיים והעולם שלו. הבחירה בכל אחד משקפת גם את אופיו וגם את תחום ההתמחות שלו. מועדון וונדר יציע את ההטבות המדויקות ביותר, כאלו שלקוחותינו באמת רוצים וישמחו לקבל ועל כן נבחרו המומחים האלו להוביל את הקמפיין."

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות