מישל תמיר (53) ישמש כסמנכ"ל השיווק של קסטרו ויחליף תפקידו את מור פסו-אבלגון אשר סיימה את תפקידה לאחרונה לאחר שלוש שנים בחברה.
בשלוש השנים האחרונות מישל תמיר הקים מיזם E-COMMERCE לשוק האמריקני בתחום כלי הבית, שנמכר לאחרונה לקבוצת משקיעים אמריקאים. לפני כן היה סמנכ"ל השיווק של רשת האופנה רנואר במשך 8 שנים. קודם לכן שימש במגוון תפקידים במשרדי פרסום מובילים והיה סמנכ"ל תכנון אסטרטגי של משרד הפרסום יהושוע TBWA .
מרון רוטר נמסר: "אנו שמחים לצרף לקבוצת האופנה הגדולה בישראל את מישל תמיר , לתפקיד סמנכ"ל השיווק של בית האופנה קסטרו ושל רשת כלי הבית והלייף סטייל החדשה CASTRO HOME. מישל ימשיך להצעיד את קסטרו כמותג האופנה המוביל בישראל בכל פעילותה השיווקית ובזירה הדיגיטלית. תמיר מגיע עם ניסיון רב ועשיר בתחום השיווק והאופנה בפרט. אנו מאמינים שיחדיו נמשיך לקדם ולפתח את קסטרו בהצלחה".