דיגיטל, מדיה

השקת סדרת הרשת "פגום": מה הציע ניב גלבוע לשליחנו המיוחד?

 

כאן השיק את סדרת הרשת הראשונה שלו בכיכובם של מאיה ורטהיימר, אלון חמאווי ואסף אשתר. שליחנו ג'וס ריבה התחכך בכוכבים – וחזר עם כמה תובנות שלא קשורות בהכרח לסדרה

בעיצומו של הקיץ החם והלח, השיק תאגיד השידור כאן את סדרת הרשת העלילתית הראשונה שלו "פגום" באירוע רב משתתפים בסינמטק בתל אביב. הסדרה עוסקת בגבר ישראלי טיפוסי (אלון חמאווי) שמגלה פתאום שמשהו אצלו לא ממש בסדר והוא לא יכול להביא ילדים לעולם. בת זוגו בסדרה היא מאיה ורטהיימר, שעברה בעצמה טיפולי הפריה בדרך להורות המיוחלת ואף שיתפה את עוקביה ברשת אודות התהליך המפרך. בסדרה בה מככבים עוד רעות אלוש, נעמה קסרי ואסף אשתר והיא מתרחשת במעבדת זרע ועוסקת בנושא מאוד ישראלי – החלום להקים משפחה והקשיים המתלווים לתהליך.

שלחנו את כתבנו ג'וס ריבה כדי לפגוש את היוצרים והשחקנים, אך נראה כי החלק המרגש ביותר עבורו היה עם ניב גלבוע, שגם סיפק טיפ חשוב מאוד: להחזיר את המנה לפני שמגיע החשבון. עם אשתר היו לג'וס זכרונות נוסטלגים.

"פגום" מציגה נקודת מבט חדשה וריאליסטית על טיפולי הפוריות ומתארת את העולם המורכב של מעבדות הזרע והפריון, על כל מורכבותו והטיפוסים המגוונים שממלאים אותו: הרופאים, הלבורנטים, האחיות והגברים האחרים שסובלים מאותה בעיה. במהלך הסדרה נראה את ההתנגשות הבלתי נמנעת בין האגו הפגוע של חממה והתחושה שהוא מקולקל, לבין הרצון הכמהי שלו להיות הורה. ואת התהליך המפרך שעליו לעבור כדי להגשים את החלום שלו ולהפוך "לנורמלי" בחברה שמקדשת את מוסד ההורות והמשפחתיות.

את הסדרה יצר אורי בן יוסף ("שמשון גיבור") ומביים הקומיקאי ניב מג'ר ("על הספקטרום", "ניצה ולחם") בהפקת ארז ברנהולץ ואלעד גולדמן מקסקט הפקות. כל פרקי הסדרה – ששה – עלו בערוצי הדיגיטל של כאן.

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות