פרסום ושיווק

מנהלת השיווק של "אלוני" ענת פרץ דוידי היא אשת השיווק של יוני

ענת פרץ דוידי ענת פרץ דוידי

מנהלת השיווק של חברת "אלוני", ענת פרץ דוידי, נבחרה על ידי איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של חודש יוני 2021. פרץ דוידי הקימה את הערוץ הדיגיטלי  My Aloni במטרה לשפר את המענה ללקוחות באמצעות נקודת המפגש הדיגיטלית המאפשרת להם גישה לתכנים ולממשקים שיסייעו להם בנחיתה רכה בעולם התוכן החדש, לקראת הפגישה באולם התצוגה. באופן זה נוצרה מערכת ניהול טובה יותר של הקשר עם הלקוח עד לביצוע ההזמנה. שיווק המהלך לווה בקמפיינים דיגיטליים, פעילות ברשתות חברתיות, הדרכות פרונטליות לקהלים מקצועיים מכירה, יחסי ציבור וקידום באתר האינטרנט של החברה.

המהלך בוצע תוך הצבת הלקוח במרכז ותוך הזדהות והבנת המשמעות של מהו בית עבורו, וכיצד הוא חווה את תהליך הבניה והעיצוב. בהתאם, הוגדרה מחויבות המותג "אלוני" לתוצאה הרצויה ללקוח וחיזוק מעמדו כמוביל בתחום, באמצעות פיתוח כלים ושירותים דיגיטליים שאופיינו על בסיס למידת הצרכים והכאבים של קהלי היעד בעולם מוצרי גמר בנייה ובתהליכים הנלווים לעיצוב הבית.

מהלך השקת הערוץ הדיגיטלי MY ALONY, הן ב- online והן באולמות התצוגה, איפשר בחירה מהירה של המוצרים ובעיקר התאמתם לדירה ספציפית. המהלך גרם לצמצום זמני פגישות עם הלקוח מ3 שעות לשעה וחצי, והלקוחות מגיעים מגובשים יותר לגבי סגנונות העיצוב המתאימים להם ועם רשימות מוצרים ספציפיים, הנשלחות לאנשי המכירות באולמות לפני הגעתם לפגישה. הקהל המקצועי, האדריכלים והקבלנים, נהנים מהנגשת מוצרים, מידע והדמיות מתקדמות, תוך שימוש "בספריית החומרים" באמצעותה הם יכולים להבטיח שמוצרי ההדמיה אכן נמצאים במלאי כאשר הלקוח שב ופוגש את מערכת ההדמיות בתוך אולם התצוגה, דבר אשר מבסס את תחושת הביטחון של הלקוח בתוצאה שכל כך קיווה אליה על ידי המחשה מציאותית של פריסות האריחים והחיבורים שביניהם בתוך החלל העיצובי.

"המהלך השיווקי נחל הצלחה גדולה, השפיע על התנהגויות הצריכה של שני קהלי המטרה והשפיע באופן חיובי על נתוני המכירות של "אלוני" ע"פ המתחרים. המהלך הביא להישג שיווקי חסר תקדים בתפיסת "אלוני" כמותג מוביל בחדשנות ודיגיטלי בשוק מוצרי הגמר לבית והביא לשינוי תפיסה בקרב הצרכנים, מתעשייה מסורתית למעבר לפעילות אונליין. "אלוני" הרימו דגל מיצובי, מבדל ורלוונטי בשוק מוצרי הגמר, ובנוסף חיזקו את המגמה של חיבור נכון בין פעילות השיווק שמתחילה באונליין עוברת לאופליין ושוב לאונליין כמעגל 360 נכון ויעיל", נמסר מאיגוד השיווק הישראלי על בחירתם.

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות