אנשים

גיא גרימלנד מיתג את אינטל כיותר מחברת מחשבים (וידאו)

גיא גרימלנד, 47, הוא הדובר ומנהל התקשורת באינטל ישראל מאז 2012. לתחום הגיע במקרה: גרימלנד חלם להיות פסיכולוג, אך בשנה השנייה ללימודיו עשה קורס ברדיו תל אביב, וגילה את התשוקה האמיתית שלו. "גיליתי את תחום העיתונות והתלהבתי בטירוף מהכול. לראיין אנשים, לעשות אינסרטים, לערוך, לכתוב. זה מאוד קסם לי. את דרכי המקצועית התחלתי ככתב במקומון "על השרון", משם המשכתי לכלי תקשורת שונים, בעיקר באינטרנט. מירב הכתבות שלי עסקו בספורט, בהיי טק וטכנולוגיה".

בין השנים 2006 – 2012 שימש גרימלנד ככתב בנושאי הייטק, טכנולוגיה, סטארט אפים, הון סיכון וכלכלה במגזין "דה מרקר". משיחה עם גיא אפשר להבין שיש שוני גדול בין עבודת יח"צ ודוברות בישראל, לבין עבודת יח"צ ודוברות באירופה או בארצות הברית. בתור דובר של חברת ענק כמו אינטל נדרש גרימלנד לעבוד הן בזירה המקומית והן בבינלאומית. "טכניקת העבודה שלי שונה עם הקהלים האלו. למשל, כשאני פונה לקהל הישראלי אני מנסה להיות הרבה יותר פשוט ומובן וכמה שפחות תאגידי. המצב שונה במדינות אחרות. אני חושב שאנחנו, הישראלים, הרבה יותר יצירתיים באופן שבו אנחנו עושים יחסי ציבור".

גרימלנד מספר לנו שההישג המקצועי הגדול ביותר שלו הוא עבודת המיתוג שעשה עם אינטל במהלך השנים כדובר שלה. "לקחתי את החברה ממקום מאוד ממוקד של חברת מחשבים, למקום אחר וגדול הרבה יותר. אינטל היום היא מעצמה". הטיפ שלו לאנשים שמתחילים את דרכם בתעשייה הוא להיות סבלניים. "כל אחד צריך להתחיל בקטן. אני הייתי כתב מקומון. לא מגיעים להיות דובר אינטל מיד. הדרך ארוכה אבל הכרחית על מנת להפוך למקצוען. כל מה שעברתי פיתח אותי והביא אותי למקום בו אני נמצא היום".

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות