רכילות

הניג'וס, פרק 1: מהומה בפרמיירת התאגיד

שלחנו את זבובנו המשוטט, ג'וס ריבה (הבן של רונית ריבה) להשקת סדרת הדגל לנוער של התאגיד "מקיף מילאנו". ההשקה היוקרתית נערכה במועדון האקסקלוסיבי "פלאג אין" ברמת החייל, וכללה סלבס, הקרנה של שני פרקים, כמה נאומים משמימים וברמנית מוכשרת שרק מחכה למלהק הנכון. לצערנו, לא תוכלו ללמוד הרבה מהתיעוד על הסדרה עצמה, אבל כן על ההעדפות הקולינריות של מיטב כוכבי הנוער בארצנו. אקי אבני שרמנטי כמו בקליפ של ניקול ראידמן, אבנר ברנהיימר התסריטאי שומר על רוח צעירה ושלל כוכבי נוער מגלים ש-15 שניות התהילה שלהם הן בכתבה של מי שלא מתכוון לראות ולו פריים אחד מהסידרה.

בלית ברירה, פנינו להודעה לעיתונות של תאגיד כאן, והצלחנו להבין שככל הנראה מדובר בסדרה על היורמים נגד המגניבים, סיבוב 400. בבית ספר מקצועי, מקיף וגברי נפתחת מגמת אופנה, לא שיש בזה משהו רע. אל מסדרונות בית ספר שמלא מוסכניקים, מתכנתים ומנהלי לשכה לעתיד. מתוך הכאוס החברתי נולדות התחלות חדשות, אהבות גדולות וסגירת חשבונות.

עומר (יונתן ווקס), שיקר לנו בכתבת הווידאו ולכן לא נכתוב עליו יותר בידיעה הזו. כצפוי, פורצת מלחמה בין הבנים והגברים בבית הספר, ועד שלא נוחתת צלחת מעופפת באמצע בית הספר ומתוכה יוצאת נאיה בינשטוק בלבוש הולם, העניינים לא נרגעים. בקיצור, מספיק שהיינו בהשקה, אל תצפו מאתנו גם לראות את זה. אז איך הסדרה? אקי אבני כבר ענה על זה בווידאו.

בסדרה משתתפים אקי אבני, משה אשכנזי בת אל פאפורה, קים אור אזולאי, יונתן ווקס, נאיה בינשטוק, אור יעקב, מיקה צור, עילי צ׳פמן, לירון וייסמן, גיא לואל, גיא אריאלי, גל ניסים, עדי טנא, תומר גרשטיין, תאיר בוחבוט, אלי נוס, רן מושיוב, יוני מלס, בר כהן, דניאל גרנט ורבים נוספים.

יוצרים ותסריטאים ראשיים: אבנר ברנהיימר (“יוסי וג’אגר”, “אמא ואבאז”, “יש לה את זה”), יאיר פרי ונוי כרמל | פיתוח וכתיבת תסריט: דפנה לוסטיג | במאי: עודד לוטן (“החממה”, “חצויה”, “פמת”א”) | חברת הפקה: סומיוקו הפקות. ‘מקיף מילאנו’ עלתה לאוויר ב- 19 באפריל בשעה 20:00.

תודתנו לאוגדת יחסי הציבור של תאגיד כאן, שהיו מוכנים לסבול את השטויות שלנו עבור קידום די שנוי במחלוקת.

ג'וס עוד ישוב.

– – – – – – – –

רוצים להזמין את ג'וס להשקה או לאירוע שלכם? ט.ל.ח. אבל שיהיה לכם לבריאות. אפשר להזמין באימייל: lihi.g@kassit.co.il

 

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות