יח"צ

unik משיקה מחלקת הדרכת ראיונות ונאומים בהובלת אלון מיטלפונקט

אלון מיטלפונקט אלון מיטלפונקט

קבוצת התקשורת unik, בבעלותו של נסים דואק, השיקה בימים האחרונים שירות חדש בשם Mic Drop, שעיקרו הכנת לקוחות לראיונות תקשורתיים ונאומים בעברית ובאנגלית. מדובר למעשה במיסוד של שירות שהחברה מספקת מזה זמן מה לגורמים בכירים במגזר הציבורי והעסקי.

את המחלקה החדשה יוביל אלון מיטלפונקט, מי שהיה בעבר כתב חדשות חוץ בערוץ 13 ובשנתיים האחרונות עובד כיועץ תקשורת בכיר ב- unik. במסגרת תפקידו בחברה, עובד מיטלפונקט עם לקוחות כגון משלחת האיחוד האירופי בישראל, בית החולים האנגלי בנצרת, בנק ישראל, המרכז הישראלי להתמכרויות ועוד.

מייסד ובעלי unik, נסים דואק: "התקשורת של העידן החדש היא מעגל שלם, שמורכב מפעולה מול במות עיתונאיות, נכסים דיגיטליים, תוכן ממותג ועוד. סדנאות ההופעה מול מצלמה הן רכיב חיוני, המשיק לכל אחד מהבמות השונות, והנוגע לכל מי שמשחק בזירה הציבורית. אלון הוא כוח עולה בחברה והוא מפתח את התחום הזה ב unik כבר זמן מה. הוא ימשיך לתפקד בחברה באופן היברידי, גם כמנהל המחלקה וגם כיועץ תקשורת".

Unik שנוסדה על ידי נסים דואק כבר ב-2003, הינה מקבוצות התקשורת הוותיקות והמצליחות בישראל. החברה מספקת שירותי יחסי ציבור, ייעוץ אסטרטגי, ניהול משברים, דיגיטל, קריאייטיב ופרסום למותגים והארגונים הגדולים במשק.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

 

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות