אנשים

חן זנדר על פרשיות קטנות שהופכות לסיפורים גדולים (וידאו)

חן זנדר, כתבת תחבורה ומגישת מבזקים בחדשות 13, החלה את דרכה בתחום דווקא בתחומי הדוקו ריאליטי ובידור, שם עבדה 4 שנים. לאחר מכן הגיעה לחדשות 10 (חדשות 13 היום) כתחקירנית. משם התקדמה לתפקיד עוזרת עורך, אחר כך הפכה לכתבת בתוכנית של יעקב אילון.

בחדשות 13 שימשה ככתבת כללית כמעט שנה' במהלכה סיקרה את פרשת המין באיה נאפה ואת פרשת נעמה יששכר, אותן היא מגדירה כהישגים הגדולים עד כה בקריירה שלה: "שבועיים אחרי שנכנסתי לתפקיד כתבת בחדשות 13 נשלחתי לאיה נאפה והייתי צריכה להבין מה הסיפור ואיך אנחנו מעבירים את זה לציבור שיושב בבית בישראל. זאת הייתה משימה מאוד קשה. גם פרשת נעמה יששכר שהתקבלה כסיפור קטן על ישראלית שנעצרה ברוסיה ולאט לאט הפך לסיפור מדיני ופוליטי שליווה אותנו במשך תקופה ארוכה".

בתקופת הקורונה שימשה ככתבת בריאות של חדשות 13. עליה היא מספרת: "הייתה את אוניית הקורונה ביפן, עליה היו גם ישראלים. עורך המהדורה ביקש ממני ליצור קשר עם אותם אנשים ולהכין כתבה למהדורת הערב. מסיפור קטן זה הפך למגיפה עולמית אותה אנחנו חיים עד היום. זו הייתה אחת החוויות המשמעותיות והמאתגרות בחיי. לא היו לי חיים. עבודה 24/7".

תחום התחבורה אמנם עלול להישמע מעט אפור אך לדבריה גם בו יש הרבה עניין אותו הצליחה למצוא "התחלתי לנבור, ללמוד, לראות ולפגוש אנשים כדי להבין עד כמה התחום הזה גדול ומרתק. אני רק בקצה הקרחון, יש עוד כל כך הרבה מה לעשות בתחום".

ומה הלאה? "החלום שלי הוא להמשיך להתרגש כל יום. מהעשייה, מכתבה שלי שמשודרת בטלוויזיה. להמשיך להיות מאושרת ולהצליח לתמרן בין עבודה וחיים אישיים".

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות