עד הבחירות זה יעבור, על סדר היום

מה ראינו אתמול? שידורי תעמולת בחירות 2021 החלו

מתוך קמפיין הליכוד, בחירות 2021 מתוך קמפיין הליכוד, בחירות 2021

הבחירות לכנסת ה- 24 החלו באופן רישמי עם פתיחת שידורי תעמולת הבחירות שעלו אמש. נחוץ או מיותר? את התשובה אתם בהחלט יודעים לבד וגם נתוני הרייטינג משקפים את המצב כפי שהוא: קשת 12 עם 3.4% ורשת 13 עם 3.3%. מה שאומר, תעמולת הבחירות מתנגנת לה ברקע בין סידורי הבית האחרונים לבין חדשות הלילה, או בקצרה: לא משהו שחיכינו לו בקוצר רוח, אלא אם כן החלטנו להתמודד בעצמנו לבחירות הבאות עלינו לטובה, או שחזרנו ל-1999, אז הרייטינג הגיע ל- 34% צפייה (על פי מדרוגית).

אז הנה, התיישבנו מול המסך ופגשנו כמה מהמפלגות הפחות מדוברות. נתחיל עם מפלגת הפיראטים, שגם זכו לפתוח את שידורי התעמולה אתמול. ההמנון מתנגן לו ומסרים חשובים רצים על המסך: אינטרנט חינם לכולם, ביטול אחוז החסימה ועוד אג'נדות שחשובות לכולנו, וכמובן, הרבה צבע שחור, כיאה לפיראטים אמיתיים.

אחרי הפיראטים הגיעו עוד כמה מפלגות שלא שמענו עליהן וכנראה שגם לא נשמע, עם קמפיין שסביר להניח צולם באמצעות הטלפון הסלולרי ובזכות החוק זכה לקבל זמן מסך. קצר אמנם, אבל בכל זאת.

ועכשיו לרגעים הגדולים של המפלגות הגדולות. הליכוד. מהוקצע, מיומן, בנימין נתניהו ממלכתי, הישגי, הביא את השלום, הביא את החיסונים ויזניק בכהונה הבאה את הכלכלה.

מפלגת יש עתיד מביאה את הזריחה למדינת ישראל. יאיר לפיד נואם על במת הכנסת, הוא לא מפחד, הוא עיקש בדעתו והוא גם יצליח להביא את השמש, אם רק נרצה.

ומפלגת העבודה? מרב מיכאלי מביאה את האמת. בניגוד לבנימין נתניהו, אותו 'את' לא מעניינת, את מיכאלי 'את' כן. אפילו אם את לא מצביעה לה, אז את לא באמת חייבת.

גם בקמפיין של ימינה יכולנו לראות יותר מבנימין נתניהו מאשר את נפתלי בנט או איילת שקד. וכמוהם גם במפלגה של גדעון סער יכולנו לראות הרבה יותר מנתניהו.

אז מה היה לנו אתמול ומה מחכה לנו בימים הקרובים? הרבה (מאוד) מבנימין נתניהו, גם בקמפיינים שלא שייכים למפלגתו, הרבה צבעים אדומים, כיתובים גדולים, מוזיקת רקע נעימה ואפילו ההמנון. כן, ב-2021 ובטח בבחירות השלישיות בזמן כל כך קצר, נראה שאין טעם בתשדירי התעמולה, אותם נוכל למצוא ממילא בכל מקום אחר. רק אל תשכחו, לכו להצביע.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות