רשת האופנה לי קופר בחרה, זו השנה השלישית ברציפות, בזמר איתי לוי כפרזנטור המותג. במסגרת זו יככב בקמפיין אביב קיץ 2021 שמצטלם השבוע הקרוב. לצדו של לוי תככב בקמפיין השחקנית, מנחה והדוגמנית ירדן ויזל.
הקמפיין החדש של לי קופר יעלה בסוף חודש מרץ 2021, בתקציב של כ – 3 מיליון שקלים ויחשוף את קולקציות אביב קיץ לנשים ולגברים.
מסע הפרסום יעלה באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה ויכלול פעילות רחבה של איתי לוי בנכסים הדיגיטלים שברשותו בנוסף לשלטי חוצות, טלוויזיה, שלטים בנקודות המכירה ופעילות רחבה ברשתות החברתיות. הקונספט של הקמפיין הוא החיבור של האופנה לעולם המוזיקה והתוכן של הצעירים.
דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל מסר: "אנחנו יוצאים מתקופת הקורונה היישר לעונה חדשה ותקופת החגים , עם קולקצייה חדשה ורעננה בסניפים , אני משוכנע שיחד עם כוח המותג והכוח והעוצמה של הזמר איתי לוי בעיקר בנכסיו הדיגיטליים המותג ימשיך להוביל את אופנת הג'ינסים בישראל. לוי הנחשב כזמר מוביל שהקהל רואה בו חלק משמעותי מנוף התרבות הישראלית ובעידן בו הדיגיטל הוא שם המשחק לוי הוא הכוכב שמהווה השראה דרך המוזיקה והאישיות הכובשת שלו". עודד מסר איתמר: "מעבר לכישוריו של לוי והאישיות הכובשת שלו, הוא אחד האמנים היחידים שפונה לקהל יעד רחב ומגוון חוצה גילים ומגזרים, הזהה לערכיו של המותג לי קופר הפונה לנשים, גברים וילדים".
Lee cooper הינו מותג אופנה בריטי, נחשב לחברת הג'ינסים האירופאית המובילה בעולם. קבוצת בריל הינה בעלת הזיכיון בישראל של המותג ומפעילה בארץ סה"כ 60 סניפים שמתוכם 40 סניפי לי קופר בוגרים ועוד 20 סניפי לי קופר קידס.
————–
בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד | להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון