אנשים

גיא בכור אמר לזאב ינאי מה המקצוע המתאים לו (וידאו)

זאב ינאי, יועץ תקשורת, זאב ינאי, יועץ תקשורת, הוא מנכ”ל גלאי תקשורת מקבוצת בייסברג ושותף בהן, ומנהל משברים עם ניסיון של למעלה מעשרים שנה. שימש בעברו כעיתונאי במעריב, גלי צה"ל ודה מרקר והיום מייעץ לארגונים עסקיים, פוליטיים וציבוריים.

בשנת 2011 הקים את קבוצת הפייסבוק "PR GURU", שמונה קרוב ל-8000 חברים והפכה למוקד מידע וכלי עבודה לעיתונאים, דוברים ואנשי יחסי ציבור.

על מדף סלון ביתו תמצאו את פרס "האריה השואג", שמחלק איגוד יחסי הציבור בתחום ניהול המשברים.

זאב מספר לנו שבתור ילד צעיר חלם להיות היסטוריון, "מאוד אהבתי היסטוריה ומאוד אהבתי לכתוב, כשהייתי בכיתה י' פגשתי חבר משפחה בשם ד"ר גיא בכור והוא אמר לי שנולדתי להיות עיתונאי, אני מקשיב למבוגרים אז לקחתי את עצתו. בתיכון למדתי עיתונות וזו הייתה ההשכלה היחידה שלי בתחום הזה, לימדתי את עצמי הכול ואז הגעתי לאוניברסיטת תל אביב ויזמתי את הקמת מסלול יחסי ציבור ודוברות".

"כעיתונאי אתה זוכה לשנות את העולם, גם בתור יועץ תקשורת. אני הגעתי למקצוע עם רקע עיתונאי וזה מאוד חשוב ליועץ תקשורת. אתה צריך לדעת איך העיתונאי חושב, מה הוא אוהב לאכול ואיך הוא אוהב שמגישים לו מנה".

הדבר הכי חשוב בביסוס יחסי לקוח – יחצ"ן לדברי ינאי הוא תיאום ציפיות. "חשוב מאוד לא להבטיח דברים שאתה לא יכול לקיים, אתה צריך לבנות את מה שאתה מאמין שניתן לעשות בצורה המיטבית ולשקף ללקוח את האתגרים שנמצאים בדרך".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות