אנשים

רועי קייס: "הערבים מתעסקים באיך לגמור ת'חודש, לא בנו" (וידאו)

רועי קייס, כתב לענייני העולם הערבי בתאגיד השידור "כאן".

לפני שהצטרף לצוות התאגיד היה כתב לענייני ערבים ב-YNET. בתיכון למד 5 יחידות ערבית, ואת שירותו הצבאי עשה ביחידת 8200.

בטוויטר, אותו הוא מתחזק באדיקות יש לו מספר בלתי מבוטל של 34 אלף עוקבים. על הבחירה לעסוק בעיתונות הוא מספר: "הרגשתי שלא מספיק אנשים בארץ מכירים את שלל הרבדים של מה שקורה בעולם הערבי, וחשבתי שכאיש תקשורת אוכל להעביר את הידע הזה, כמעין שליחות. לדעתי איש תקשורת טוב הוא איש תקשורת סקרן, אחד שמחפש כל הזמן את האייטם הבא, אחד שבודק את עצמו כל הזמן".

כשנשאל מה הישראלי הממוצע לא יודע על העולם הערבי, ענה: "כשערבים קמים בבוקר, בדיוק כמונו, הם מתעסקים באיך לסגור את החודש, ישראלים רבים חושבים שאנחנו נמצאים בראש מעיינותיהם אבל האמת היא שונה".

"הסיפור הכי גדול שיצא לי לסקר הוא הסכם השלום עם האמירויות. הייתי אחד מהישראלים הראשונים שדרכו על אדמת האמירויות. היה מעניין מאוד לדבר עם אנשים שעד היום לא היו בקשר עם ישראלים. יצא לי לראיין את אחד הבכירים במשרד החוץ של האמירויות וזו הייתה חוויה מאוד מיוחדת".

הטיפ של רועי לעיתונאי המתחיל הוא להיות עם תשוקה אמיתית, ולהבין שהעבודה הופכת לחלק בלתי נפרד מהחיים. זו עבודה של 724 ורק עם הרבה תשוקה אפשר לעשות אותה.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות