חטיף ביסלי אסם משיק קמפיין חדש ומוזיקלי, בכיכובם של הזמר איתי לוי והראפרית עדן דרסו, במסגרתו יביאו לידי ביטוי השניים את הכיף והרעש שנוצרים מאכילת ביסלי. הפרסומת החדשה, תשלב מוזיקה בסגנון ים תיכוני ישראלי יחד עם ראפ, באווירה "מרימה" ושמחה, תחת הסלוגן "ביסלי, כיף לעשות רעש!".
השפה החדשה שתושק במסגרת הקמפיין שמה דגש על הרעשים הכייפים והשמחים שמוכרים לכולנו ומאפיינים את הקהל הישראלי- כל זאת בשילוב הרעש הכה מוכר שנוצר בעת אכילת החטיף. רעש מקפיץ נוסף שנשמע בקמפיין – הוא הלחן של הסלוגן המזוהה עם ביסלי – "תעמיס לי ביסלי" המלווה את המותג כבר שנים ארוכות וחוזר אלינו גם בפרסומת החדשה.
גלית מילוא, מנהלת פעילות החטיפים באסם: "ביסלי, מאז ומתמיד, הוא חטיף שמזוהה עם רעש וכיף. באכילת הביסלי עצמה יש מקצב, יש רעש שאי אפשר להתעלם ממנו. הקמפיין החדש של ביסלי מבטא כיף ושמחה ישראלית, שוודאי היו חסרים להרבה אנשים בשנה האחרונה".
————–
בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.