דיגיטל

יוצאים מהטלוויזיה: M&M תחשוף את פרסומת הסופרבול שלה בבכורה ב-ZOOM

M&M zoom באדיבות מרס M&M zoom באדיבות מרס

תחרות הסופרבול האמריקנית מהווה מדי שנה את הזירה המרכזית להפגנת היכולות הקריאטיביות ומושכות הקהל של המותגים הפופולריים בעולם. לקראת הסופרבול של 2021, החליטה חברת הממתקים M&M ׳לגנוב׳ את ההצגה, עוד לפני שהתחילה, ולחשוף לראשונה את סרטון הפרסומת שהיא מייעדת לתחרות, בהקרנת בכורה עולמית, תוך שימוש באחד הכלים ביותר מזוהים של התקופה: זום.

במקום לחכות בסבלנות עד למועד התחרות (שתיערך ב-7 בפברואר), M&M מציעה ל-50 אלף האוהדים שיירשמו מראש, חשיפה מוקדמת ובלעדית שתיערך בשידור זום חי, ב-3 בפברואר (יום רביעי) בשעה ארבע אחה״צ. כל שצריך לעשות הוא להכנס ללינק הזה ולהירשם.

לדברי M&M, השקת הבכורה תהיה ההופעה הראשונה בעולם לפרסומת סופרבול במתכונת זומית והיא תתבצע במסגרת מה שכבר זכה למונח ״הנורמלי החדש״. נציגת החברה, שרה לונג, מנהלת השיווק של מרס-ריגלי, שהתראיינה בנושא בעיתונות האמריקנית הצהירה כי המטרה במהלך היא להראות קצת הומור ולקרב אנשים בתקופה הקשה בה אנו נמצאים. לדבריה, שיתוף הפעולה עם זום הוא חלק מפעילות מתמשכת וכי השימוש בזום הוא חלק בלתי נפרד מחיי היום יום. לביצוע אחרי משרד הפרסום BBDO ניו יורק.

ולמעוניינים: המשחק של השנה הוא בין טמפה ביי באקניקרס לקנזס סיטי צ׳יפס והוא ישמש כגמר ליגת ה-NFL.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות