פרסום ושיווק

קטורזה, הבועה והמניקור: הפרסומת החדשה של לפ"מ עולה לראש המצעד

ישראל קטורזה ישראל קטורזה

הפרסומת של לפ"מ למשרד הבריאות בכיכובו של ישראל קטורזה היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע, לפי מדד גיאוקרטוגרפיה. הפרסומת, שנועדה להסביר לצופים כי יש להמשיך ולשמור על ההנחיות למרות שהחיסונים כבר כאן, מגיעה לשיעור אהדה של 23.3% בקרב הצופים והיא גבוהה מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות האהובות ביותר העומד על 22.9%.

הקמפיין החדש של קטורזה עם משרד הבריאות בנוי למעשה מארבעה סרטונים, בהם הוא מסביר שיש להמשיך לשמור על מרחק ולעטות מסיכה בצורה הומוריסטית, בין אם הוא בתוך בועת ענק בפגישה עם אמו ובין אם הוא בפגישת זום עם המניקוריסטית. ההשקעה בפרסומת עומדת על 1.4 מיליון שקלים.

 

 

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות