אסם מובילה מהלך לחיזוק קטגוריית החטיפים המלוחים ומשנה כיוון בפרסום. אם עד היום קידמו את המותג ביסלי צמד הדמויות המצוירות, ברבקיו וגריל, כעת נכנסת דמות חדשה מזן בני האנוש, הזמר איתי לוי.
כפי שפורסם בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", הזמר נמצא בתהליך מו"מ לסגירת קמפיין פרסום לביסלי בעבור סכום של 600,000 שקלים. יש לציין כי רק לפני שנה נכנס חוק סימון מוצרי המזון מה שהוביל לפגיעה בשוק החטיפים ובצירוף עם משבר הקורונה נרשמה צמיחה של 3.9% בלבד.
שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email