המכללה הטכנולוגית תל חי בחרה במשרדה של לימור כרסנטי לטיפול בתקציב הקמפיין הדיגיטלי. מכללת תל חי מוכרת ברחבי המדינה כמרכז אקדמי מצטיין ומוביל, העוסק בהוראה, מחקר ופיתוח. המכללה חרטה על דגלה את קידום המדע, החברה ואיכות הסביבה בישראל. לפיכך, מכשירה את תלמידיה לפעילות יצירתית ויצרנית בתעשייה, בחקלאות, בחינוך ובכל התחומים המעסיקים את החברה בישראל.
משרדה של לימור כרסנטי מעניק שירותי יחסי ציבור, ליווי תקשורתי, קידום במדיה החברתית וייעוץ עסקי במדיה החברתית ללקוחות בכל רחבי הארץ. בין לקוחות המשרד: רשת מרפאות העור של ד"ר אלמן, חב' הביטוח קלאוזנר קפיטל גרופ, משרד עו"ד גלית צור, חברת הפיננסים אקו סלושנס, קבוצת הבנייה ג'בארין-אלשייח' האחראית בין היתר על הקמת 2 מלונות חדשים בצפון, עמותת מתגייסים למען חולי לוקמיה, עמותת ל"ב – להילחם ביחד ועוד.
שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email