אסטרולוגיה

קשוחים: אלו המזלות שלא יעשו לכם את החיים קלים

יש אנשים קשים, שלעיתים מתקשים לתקשר עם אנשים אחרים, כאלה שנוטים קצת להכביד על האווירה ויש להם תמיד מה להגיד, הם פחות זורמים עם דיעות מנוגדות לשלהם, אוהבים להתווכח ובאופן כללי לא זורמים עם שינויים ואינם קלילים. אפשר כמובן לכעוס עליהם ולרטון באוזניהם על כמה הם קשים אבל אפשר גם להבין שזה לא ממש באשמתם, זה כתוב להם בכוכבים – אז מי הם המזלות הקשים. קראו וגלו.

 

בני מזל סרטן

כשבן מזל סרטן רוצה משהו, כלום לא יעמוד בדרכו, גם אם בדרך הוא יצטרך קצת לעגל פינות, לעשות מניפולציות ולסדר את האמת כך שתהיה לצידו. הם מאוד אוהבים לשלוט בעניינים ומי שלא יסכים איתם ויפעל בדרך בה הם מאמינים יזכה מהם להתקף של כעס שילוו לא פעם בצעקות ואפילו בהיסטריה.

 

בני מזל דגים

בני מזל דגים הם אנשים מאד מורכבים ועל אף הרושם הראשוני הקליל והנוח שהם עושים, טבעם המורכב יוצר אתגרים עבורם ועבור הסביבה, הם מתקשים לא פעם לקבל החלטות, לא יודעים מה הם רוצים מעצמם וכמובן שלא מאחרים, תזזיתיים ונוטים להחליף את דעתם תדיר, דבר שעלול להתפרש ככבדות וכחוסר החלטיות ועלול לעצבן במיוחד את הסביבה.

 

בני מזל עקרב

מעבר לעובדה שבני מזל עקרב נוטים לביישנות העלולה להיתפס כהתנשאות, קשיחות וריחוק, הם בעיקר אוהבים ורגילים להתרכז בעצמם ופחות מתחשבים ברצונות או בדיעות של אנשים אחרים ותמיד בוחרים לפעול בדרך הייחודית שלהם, דבר שעלול לייצר באחרים תחושת אי נעימות, כעס והתנגדות ולחשוב שהם קשים ובלתי מתחשבים (מה שלעיתים כאמור, נכון למדי).

 

בני מזל דלי

הדליים מכורים לחופש שלהם ולא אוהבים שאומרים להם מה לעשות או מעבירים ביקורת על דרכי פעולתם ואוי למי שינסה לפגוע בחירות המוחלטת שלהם, מדובר באנשים בעלי דעות חזקות ונוקבות שיתקשו לשנות את דעתם או להסכים עם דעה שונה משלהם ולעיתים הדעתנות הזו מתפרשת ככוחנית ועיקשת ביוחד.

 

בני מזל גדי

הגדיים אוהבים להתעקש ולא תמיד משנה להם מה הנושא, העיקר לעמוד על שלהם ולנצח בוויכוח, הם אנשים דעתניים שאוהבים לקבל לבדם החלטות ולא פעם לכפות את רצונם גם על אנשים אחרים, הם עקביים בצורה המחשבה שלהם ובדעותיהם ולא מאפשרים לרגשות להפריע להם או לרכך אותם.

לסיכום, אם אתם נמנים על אחד מן המזלות הקשוחים..:) חייכו – יש בכם הרבה תכונות מופלאות אחרות וזכרו, כל מה שהכוכבים מספרים יכול להשתנות אם רק תשימו לב ותעבדו על החולשות שלכם. בהצלחה.

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות