רכילות

מיכל הקטנה שוב מושכת אש

מיכל הקטנה מיכל הקטנה

מיכל הקטנה לא יורדת מהכותרת ונראה שהפעם היא שוב מושכת אש, כשם שעוררה סערה שעות לאחר לידת ביתה השישית, אז נראתה במסעדה לצד בעלה, יניב ויצמן. כותרת הכתבה שעלתה הבוקר (ג') ב- ynet מפרשת את המושג 'צניעות' לפי ראות עיניה של כוכבת הילדים, שממהרת מאוחר יותר להגיד "החיים שלי מחולקים לשלושה: אישי, זוגי ומקצועי. אני במקום הראשון, אני במקום השני, אני במקום השלישי. בעלי במקום הרביעי, הילדים במקום החמישי".

באה להצטדק

הראיון נערך בביתה של מיכל, בשכונת צמרת המפורסמת בתל אביב. כשכוכבת מכניסה אל ביתה עיתונאים, כנראה יש לה משהו להראות, או אולי להצדיק, לנוכח הביקורות הגבוהות שהיא סופגת מצד לא מעט הורים לילדים צעירים, שהם קהל היעד שלה. ייתכן שמיכל שוב נפלה לתוך המלכודת התקשורתית ושוב נמצאת בלב הסערה, אחרי המקרה עם הקורונה בו נחשדה ששלחה את ילדיה לגן על אף שהיו אמורים להיות בבידוד, או התמונות המבויימות שצולמו מיד לאחר הלידה.

"הילדה שלי נראית לך לא בסדר? הבית לא נראה תקין? משהו נראה לך לא בריא? מה הבעיה? כל אחד יודע למה הוא מסוגל, ושכל אחד יחיה את חייו", אומרת מיכל ומספקת עוד סיבות לתגובות החריפות שמגיעות מיד לאחר פרסום הראיון והתמונות המלוות אותו.

"עצוב לי שהילדים לא במקום הראשון"

סולם אהבות של מיכל הקטנה עיצבן לא מעט, שמיהרו להגיב לכתבה. "עצוב לי שהילדים לא במקום הראשון", נכתב, "צניעות?" היתה תגובה נוספת ומשפטים כמו "מצחיק שכוכבת ילדים מצהירה שהילדים במקום האחרון". נראה שמיכל כבר מכינה את עצמה לסערה שתבוא, וכך היא כתבה בחודש שעבר בעמוד הפייסבוק שלה:

"הביקורות עלינו, על אורח החיים שלנו, על הילדים שלנו, הקריירה שלנו, כמו ברז מים שאי אפשר לסגור ובכל פעם מחדש אני עדיין מופתעת כמה זה משפיע עליי ועד כמה זה בלתי אפשרי להתעלם והלהתרגל לרוע שכזה, להתעסקות הבלתי נסבלת בהתנהלות שלי, בחיים הפרטיים שלי ובהחלטות שלי".

"כשאת דמות ציבורית, יש לאנשים תמיד מה להגיד. הכול בסדר, זה חלק מהדיל", אמרה מיכל בכתבה.

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות