רכילות

אכזרי, רעיל ומתעלל: בגיל 39 בריטני ספירס השתחררה מאביה

בריטני ספירס בריטני ספירס

אחרי מאבק משפטי ממושך, ג'יימי ספירס, אביה של בריטני ספירס, הורחק מהאפוטרופסות על בתו, בהחלטת בית המשפט. השופטת קבעה אמש (ד') כי אביה של ספירס יושהה מתפקידו כאפוטרופוס על נכסיה, ויפסיק לנהל את כספיה באופן מיידי. "אני מאמינה שההשהייה היא לטובת האישה שתחת אפוטרופסות…המצב הנוכחי לא יכול להימשך". עורך הדין של ספירס טען כי אביה היה "אדם אכזרי, רעיל ומתעלל", ואמר כי היה צריך להסיר אותו מהאופטרופסות כבר מזמן. "זה מה שבריטני רוצה. היא רוצה אותו מחוץ לחייה היום", אמר רוזנגרט, "בריטני ספירס ראויה לקום מחר בבוקר בלי אבא שלה כאפוטרופוס". ג'ודי מונטגומרי, המשמשת כאפוטרופוס על בריטני כאדם (ולא על נכסיה) ומטפלת בענייני היומיום שלה לרבות החלטות רפואיות, תמשיך בתפקידה לעת עתה. בחודש הבא יחליט בית המשפט האם לסיים באופן סופי את האפטרופוסות על ספירס.

ההחלטה להשהות את ג'יימי ספירס מהאפוטרופסות היא ההחלטה המשמעותית ביותר בסיפורה של ספירס שנמשכת כבר 13 שנים, אך נמצאת בשנה האחרונה בכותרות. בקיץ האחרון ספירס יכלה לראשונה לדבר ולהעיד בעצמה בבית המשפט. במשך דקות ארוכות היא תיארה בפני בית המשפט את אשר עבר עליה. מעריציה של בריטני תמכו בה באמצעות הפגנות וקמפיינים ברשתות החברתיות. רק בשבוע שעבר עליה סרט בנטפליקס "בריטני נגד ספירס" המתאר את חייה של הכוכבת תחת ידו הקשה של אביה, וחוסר היכולת שלה לקבל החלטות עבור עצמה. זהו המשך לסרטים הקודמים שסיקרו את קורותיה "לשלוט בבריטני ספירס" ו"לשחרר את בריטני ספירס".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Britney Spears (@britneyspears)

מעריציה של הזמרת טוענים כי אביה שולט בה ביד קשה, לא מאפשר לה לשלוט בחייה ולקבל החלטות, מסמם אותה ואפילו מנצל את האינסטגרם שלה כדי להעלות תמונות מביכות ובכך לשמר לעצמו את השליטה. עם קונספירציות או בלי – נראה כי סוף סוף, בגיל 39, בריטני משתחררת ממי שביקש לעצמו את ההון וההצלחה של בתו.

 

 

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות