רכילות

ההורים החדשים של תשפ"ב

התינוקות של תשפ"ב התינוקות של תשפ"ב

ויקטוריה וטימור וינרסקי מכפר סבא קיבלו את השנה החדשה עם לידת בנם הבכור בדיוק בשעה 18:45 בחדר הלידה במרכז הרפואי מאיר, מקום עבודתו של טימור כמאבטח במערך הביטחון של בית החולים.

"לא תכננו ללדת היום" מספרת ויקטוריה "אבל אתמול התחילו לי צירים ולמרות שחשבנו שיש עוד כמה ימים, היום כשהרגשתי שהם מתגברים הבנתי שהוא לא מתכנן לחכות ובאמת בדיוק בכניסת החג באווירה חגיגית ומרגשת במיוחד הוא הגיע אלינו מהמם ומתוק ובמשקל 3.320 ק"ג", היא משתפת. "אנחנו רוצים להודות לילנה מרקושביץ המיילדת המדהימה שליוותה אותנו ברגעים האלו שהפכו את הלידה למרגשת וטובה ולאחל לכל עם ישראל אושר, בריאות, שהקורונה תחלוף מעלינו והרבה אהבת חינם ואנשים טובים שייוולדו לעולם הזה ויהפכו אותו לטוב".

ויקטוריה וטימור וינרסקי עם המיילדת | צילום: דוברות בית חולים מאיר
ויקטוריה וטימור וינרסקי עם המיילדת | צילום: דוברות בית חולים מאיר

 

מור ואופיר בוארון ממושב עזריה ילדו את בנם הבכור במזל טוב במשקל 4065 בעזרת המיילדת טניה בוגדלוב, והוא התינוק הראשון של השנה החדשה במרכז הרפואי שמיר. "אנו שמחים ונרגשים להולדת בננו הבכור עם כניסתה של השנה העברית החדשה" ציין האב אופיר והוסיף:" אנו רוצים להודות לצוות המקסים שליווה אותנו כאן באסף הרופא ובעיקר לטניה המיילדת שעשתה עבודה מדהימה. אני שמח שהכל עבר בשלום ומודה לבורא עולם על המתנה הנפלאה והמתוקה שקיבלנו לשנה החדשה".

מור ואופיר בוארון
מור ואופיר בוארון

 

היולדת הראשונה לשנת תשפ״ב במרכז הרפואי וולפסון היא מוגז אלמאז שילדה בן ראשון במשקל 4.5 קילו.
זוהי לידתה הראשונה והיא לוותה על ידי המיילדת רעיה.

מוגז, בעלה מברטו ובנם הראשון | צילום: דוברות וולפסון
מוגז, בעלה מברטו ובנם הראשון | צילום: דוברות וולפסון

 

התינוקות הראשונים של השנה החדשה במרכז הרפואי העמק: זוג תאומים, בת ובן, שנולדו למשפחת רשקובן מהישוב גן נר שבגלבוע. התאומים נולדו זמן קצר לאחר כניסת החג בשעה 18:40. הורי התאומים, אירה ומקס רשקובן סיפרו שהבת נולדה במשקל 2.600 ק"ג והבן נולד במשקל 2.400 ק"ג. במשפחתם זוג תאומים בנים בני 10 ובנם הבכור בן 12, והם מאחלים לכל ישראל "התחלות טובות לשנה החדשה".

משפחת רשקובן | דוברות המרכז הרפואי העמק
משפחת רשקובן | דוברות המרכז הרפואי העמק

עם כניסתה של השנה העברית החדשה הגיח לאוויר העולם, באחד מחדרי הלידה של המרכז הרפואי לגליל, בנם הבכור של לטם עליזה מחוליה ובעלה אליעד, תושבי נהריה. התינוק נולד בשעה 21:12, במשקל 3.095 ק"ג.
האם לטם עליזה מספרת: "היתה לי חוויית לידה מיוחדת ומרגשת מאוד. עצם העובדה שהלידה היתה עם כניסתה של השנה החדשה, רק הוסיפה לחוויה. אני מבקשת להודות לצוותים הנהדרים בחדר הלידה. החוויה החלה כבר בקורס ההכנה ללידה, אצל לאריסה, והמשיכה לקראת הלידה ובמהלכה, עם המיילדת המופלאה שוקה, שאני מרגישה שזכיתי בה. אני מאחלת לכל עם ישראל שנה עם המון בריאות, אהבה ושלווה".

לטם עליזה מחוליה ובעלה אליעד עם הרך הנולד | מרכז הרפואי לגליל
לטם עליזה מחוליה ובעלה אליעד עם הרך הנולד | מרכז הרפואי לגליל

 

היולדת הראשונה לשנת תשפ״ב במרכז הרפואי ברזילי היא אנה מסיקה מאשקלון, שילדה בשעה 19:01 בן במשקל 3.036 קילו. זוהי לידתה השלישית, והיא לוותה על ידי המיילדת אלבירה.

אנה וגיא עם בנם הטרי | צילום: דוברות ברזילי
אנה וגיא עם בנם הטרי | צילום: דוברות ברזילי

 

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות