כלכלה

Mooosh: צמר גפן מתוק שעשוי מסיבים תזונתיים

אילוסטרציה אילוסטרציה

קיץ. חם. הילדים נמצאים הרבה בבית וכל הזמן מחפשים משהו לאכול עם עדיפות למשהו שהוא מתוק. ומה יכול להיות יותר מושלם מצמר גפן מתוק? צמר גפן מתוק שעשוי רק מסיבים תזונתיים. מדובר במוצר חדש, פרי פיתוח ישראלי, שנועד לתת מענה גם לחשקים המתוקים של הילדים שלהם, אך גם לצרכים הבריאותיים שלהם.

הסיבים התזונתיים שכל כך חשובים לגוף שלנו  נמצאים במקורות צמחיים בלבד, כמו עלים, שורשים, פירות ועוד כל מיני דברים שהילדים שלנו לרוב יעקמו את הפרצוף ולא ממש ירצו לאכול ממנו. החטיף החדש, MOOOSH בא לענות בדיוק על הצורך הזה – סיבים תזונתיים שהילדים שלכם יאהבו לאכול. מדובר בצמר גפן מתוק, או שיערות סבתא כמו שכולנו מכירים מילדותנו, אלא שהפעם מדובר בצמר גפן שמופק ממקורות צמחיים, ללא חומרים משמרים, בלי צבעי מאכל ובלי שומנים או נתרן – רק סיבים תזונתיים. כל שקית כזו של צמר גפן מתוק מכילה בתוכה 20.5 קלוריות בלבד, 0.75 גרם של סוכרים ו- 9.25 גרם של סיבים תזונתיים לתפריט. החטיף הוא ללא המדבקה האדומה, כך שמדובר במוצר שהוא ביחס אל ממתקים או חטיפים אחרים, בהחלט עדיף.

צמר גפן מתוק עם סיבים תזונתיים | יח"צ
צמר גפן מתוק עם סיבים תזונתיים | יח"צ

כמה סיבים תזונתיים צריך לצרוך ביום?

ההמלצה על צריכת סיבים תזונתיים עומדת החל מ- 19 גרם של סיבים לילדים עד גיל שלוש ו- 26 גרם של סיבים לילדים עד גיל 13. סיבים תזונתיים נמצאים כאמור במזונות צמחיים, כמו דגנים מלאים, גריסים, קטניות, שורשים ובקליפה של ירקות ופירות. צריכה של סיבים תזונתיים על פי ההמלצה תסייע בפעילות העיכול ותסייע ביצירת אנרגיה לגוף. אם אתם כבר מחפשים אחר משהו מתוק או נשנוש לילדים, שיערות הסבתא של MOOOSH תענה לכם בדיוק על הצורך. גם מתוק, גם מהטבע, ללא תוספת סוכר וסיבים תזונתיים בלבד. חשוב לנו לציין שכן מדובר בממתק, אך יחד עם זאת, אם כבר מחפשים אחר ממתקים טעימים לקיץ, תמיד עדיף לבחור בכזה שיש לו גם ערך מוסף. את MOOOSH תוכלו למצוא על מדפי הסופרים והמרכולים השונים.

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות