חינוך

החברה שתעזור לילדים ובני נוער להילחם באלימות בעולם הדיגיטלי

אילוסטרציה אילוסטרציה

העולם הדיגיטלי מלא בסכנות עבור ילדים ובני נוער: פרופילים פיקטיביים, חרמות, אלימות מילולית, שיימניג ואלימות מינית. איך מתמודדים עם הנושא? מציפים את הבעיה ומנסים למנוע אותה באמצעות חינוך. אל התחום הזה נכנסה חברת סייף-סקול אנליטיקס, שמייצרת פלטפורמת תוכן חדשנית להטמעה בבתי הספר.

מונעים אלימות ברשת באמצעות חינוך

סייף-סקול אנליטיקס מפתחת ספרייה של סרטונים שנועדו לשימוש בבתי ספר ויאפשרו מעקב אחר מצבם של התלמידים ואילו בעיות של אלימות דיגיטלית הם חווים. בנוסף לכך החברה מספקת אפשרות לניתוח המצב בבית הספר על ידי שאלונים אנונימיים שימולאו על ידי התלמידים. כל זאת, על מנת לספק לצוות החינוך מידע על הבעיות ובהתאם לכך כלים מותאמים לחינוך על פי הבעיה. בתי הספר יוכלו להעביר מערכי שיעור הכוללים סרטונים באורך של 8-15 דקות המסווגים על פי נושאים. עבור פלטפורמת התוכן והשאלונים ישלם בית הספר תשלום שנתי שנע בין 5,500-7,500 שקלים.

את החברה הקים דורון הרמן, כתב הפלילים לשעבר של חדשות 13, והיא הצליחה לגייס קרוב למיליון דולר מבכירים בתעשיית ההייטק, ביניהם: ניר זוהר (נשיא חברת wixׂ) שהביא את המייסדים של וויקס אבישי ונדב אברהמי, גיורא (גיג) קפלן וסמנכ"ל הכספים של wix, ליאור שמש, מייסד מלאנוקס, איל וולדמן; מייסד ומנכ"ל פייבר, מיכה קאופמן; מייסד ומנכ"ל איירון סורס, תומר בר זאב; והמשקיע מייקל אייזנברג מקרן אלף.

 

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות