איכות חיים, פודקאסטים

הפודקאסט של אלמא, פרק 2: על מגע נכון שאינו מרתיע

פרק מיוחד על היכולת לשלב בין פריצת מחסומים באינטימיות ללמידת הגבולות שלנו עם אלון גושן, מרצה ומדריך למיניות מועצמת

"עם השנים למדנו לדכא את הגוף שלנו. למשל הגוף שלנו רוצה להשמיע קולות כשהוא נהנה אבל למדנו שלהשמיע קולות זה לא טוב כי יכול להיות שהילדים ישמעו, או השכנים, ויכול להיות שרק שחקניות פורנו משמיעות קולות".

בפרק השני של סדרת הפודקאסטים של אגודבת אלמא ארחה מורן גוטליב את אלון גושן, מרצה ומדריך למיניות מועצמת, בנושא מגע: כיצד מגיעים למצב של מגע נכון שלא יעורר רתיעה אצל הצד השני, וההבדלים בין מגע אדמה למגע נוכח.

גושן, בעל תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה מבן גוריון ואניברסיטת חיפה, התמחה בטיפול מיני באוניברסיטאות בר אילן ותל אביב. לאגודת אלמא הגיע לאחר 12 שנים כמטפל סרוגייט – טיפול מיני המיועד למי שאין לו/לה בן/בת זוג ורוצה לטפל בקשיים מיניים או אינטימיים עד לרכישת ביטחון שיאפשר בהמשך ליצור קשרים זוגיים ומיניים מספקים.

עם הגעתו של גושן לאגודה הוא סייע לפתח את הקוד האתי, שהיה הכרחי עבור סוג הטיפול שמציעה 'אלמא'. המעבר מהעולם האקדמי לאלטרנטיבי אפשר לו להניח קווי יסוד ברורים של מה מותר ואסור בטיפול טנטרי – דבר שיכול להפתיע את מי שלא מגיע מהעולם הזה ומרגיש שמדובר בתחום פרוץ. הכל במטרה ליצור מרחב בטוח למטופל, בייחוד כשמדובר בטיפול במגע.

עמוד הפודקאסט של אלמא בספוטיפיי

לעמוד הפייסבוק של מארג

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות