גובש צוות ניהול מערך יחסי הציבור והדוברות לאירועי מיס יוניברס שיתקיימו בישראל בחודש דצמבר הקרוב אליו צפויים להגיע כ 500 עיתונאים מכל העולם. מדובר באחד האירועים הגדולים שישודרו אי פעם בישראל, בהפקת טלי אשכולי ואסף בלכר והוא יועבר בשידור חי בלמעלה מ-170 מדינות ולכ-600 מיליון צופים בכל רחבי העולם ב 12 בדצמבר.
הצוות כולל את איש יחסי הציבור רון גרנות הבעלים של 'רון גרנות תקשורת' – המשמש בין היתר כמשרד היחצ והדוברות של התיאטרון הלאומי 'הבימה' ובעל ניסיון רב בניהול תקשורת באירועי ענק מורכבים הפועלים במספר זירות מקבילות (אירוויזיון 2019). מי שתוביל בצוות את הניהול האסטרטגי היא היועצת האסטרטגית איה אחימאיר, מי שכיהנה עד לא מזמן כמנכ"לית דבי תקשורת (ממשרדי יחסי הציבור המובילים בישראל), וניהלה תקשורתית עשרות אירועים בינלאומיים בשנים האחרונות, ביניהם אירוויזיון 2019, פרס בראשית ועוד.
את יחסי הציבור בתקשורת הבינלאומית תנהל חברת היח"צ Israel N10S בבעלות ג'וש הנטמן וסיימון דיוויס אשר בין לקוחותיו נמנים רשות החדשנות, מרכז פרס לשלום ולחדשנות, סטארטאפ ניישן סנטרל, מצעד החיים ותאגידים בינלאומיים מובילים נוספים. ג'ייסון פרלמן שהצטרף לאחרונה כסמנכ"ל לקוחות במשרד יהיה אמון על התיק והצטרף לצוות המוביל, לצד דור גבישי ממשרד רון גרנות.
בשבוע שעבר הכריז ארגון "מיס יוניברס" העולמי על התחרות השנתית שתתקיים בחודש הבא באילת. מדינת ישראל, בהובלת משרד התיירות, ותאגיד התיירות של אילת יארחו את אחד האירועים הבינלאומיים הגדולים שנחתו בישראל בשנים האחרונות. כבר במהלך נובמבר צפויות המתמודדות בתחרות להגיע לישראל, לבקר בירושלים ואתרים שונים ברחבי הארץ, לקראת התחרות ינחתו נציגים מכמעט 80 מדינות ו 6 יבשות.
המתמודדות בתחרות הבינלאומית, שמציינת השנה 70 שנה, מביאות הרבה גאווה לארצות אותן הן מייצגות ומובילות כל אחת בתחומה אג'נדות ותחומי עניין מגוונים. ארגון "מיס יוניברס" (MUO), מתפקד כקהילה בינלאומית המקדמת נשים באמצעות הצבת מטרות משמעותיות, חיזוק הביטחון העצמי ויצירת הזדמנויות למימוש שאיפותיהן. נשים אלו חושבות קדימה ובעלות מוטיבציה גבוהה לא רק לדבר על שינוי, אלא גם ליזום אותו.
טלי אשכולי ואסף בלכר: "אנחנו מאמינים שקיום התחרות בישראל הוא הזדמנות להיחשף לקולן של נשים ברחבי העולם, לחשוף בפניהן את העושר התרבותי והחדשנות של ישראל ולהוביל עשייה גלובלית במאבק העולמי המשותף במשבר האקלים. המתמודדות עתידות לחשוף את ישראל במישור התיירותי, החברתי והטכנולוגי למאות מיליוני אנשים ברחבי העולם. במהלך השבוע בו יבקרו המתמודדות בארץ יסוקר הביקור שלהן בעמודי הסושיאל הפופולאריים של הארגון והחשיפה מכלל האירוע צפויה להגיע לכ 1.3 מיליארד אנשים ברחבי העולם"