מדיה

נוהל פעילות לאנשי זצ ברשתות חברתיות

אילוסטרציה: bigstock

כידוע, קיים פער בין הפעילות הפרטית של עיתונאים ועורכים במרחב התקשורתי בכלל וברשתות החברתיות בפרט, לבין עבודתם בכלי התקשורת. לאחרונה החלו לא מעט כלי תקשורת בארץ ובעולם לנסות לגבש נהלים על מנת למנוע פגיעה בתדמית של כלי התקשורת מחד, ולאפשר לעובדיהם לבטא את עצמם ככל הניתן, מאידך.

נהלים אלו כוללים כללים של מה מותר לאמר, היכן לאמר, היכן מפרסמים דברים קודם ומודעות מתמדת לכך שבעיני הקהל שמם יכול להיות מקושר לכלי התקשורת, דבר הגורר עמו אחריות, ועוד.

אף אנו בזצ סבורים שיש צורך בנהלים כאלה, ולפיכך, החלטנו כדלקמן:

שחררו.

לא, באמת. לשבת על מטאטא זה לא נוח. שחררו.

יש לכם אופי, יש לכם אישיות, ואנו לא רוצים לא לנהל אתכם מחוץ לשעות העבודה, ובטח לא לסרס אתכם או לעוות אתכם. כולנו כאן כדי לפרוח, ואתם אנשים עצמאיים, חופשיים ודעתניים ככל שתרצו ברשות הרבים שהיא הרשתות החברתיות.

אם יש אנשים שלא יודעים להבדיל בין האישיות החד פעמית שלכם, כפי שהיא מתבטאת בטוויטר, או באינסטגרם שלכם, או בטיק-טוק, לבין זצ, אז, ובכן:

אז זו הבעיה שלהם.

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות