קבוצת BIG מרכזי קניות עולה בקמפיין חדש לקראת אירועי הבלאק פריידיי בכיכובו של השחקן ומנחה הטלוויזיה רון שחר. שחר, יככב בקמפיין לרגל המכירות, שיתקיימו בכל מרכזי וקניוני הקבוצה. היקף ההשקעה בקמפיין מוערך בכ- 2.2 מיליון שקלים.
הקמפיין, שנעשה על ידי משרד הפרסום אופן, מדגיש בצורה הומוריסטית את הטכנולוגיה המתקדמת של הדור הבא של הקניות – 'שופינג אופליין', המציג את היתרון של חווית הקנייה הפיזית במרכזי הקניות הפתוחים של BIG, זאת לעומת רכישה מקוונת. הקמפיין מציג מונחים הקשורים לרכישה בחנויות, כגון: טכנולגיות מדידה, מישוש ועוד ואת העובדה כי BIG מביאה את טירוף המכירות והמבצעים של הבלאק פריידי מהאינטרנט היישר לחנויות הפיזיות.
הילה נוי, מנהלת שיווק ארצית BIG מרכזי קניות מציינת כי מטרת הקמפיין הנה להציג בדרך חווייתית את היתרון הברור שבקנייה פיזית בחנות: היכולת לחוש ולמדוד, החוויה החברתית של שופינג משותף וכמובן קבלה מידית של המוצר בטכנולוגיית ה- OFFLINE.