פרסום ושיווק

אחרי הקורונה והמלחמה: בנק הפועלים פותח את עונת החתונות ויוצא בקמפיין חדש

מתוך הקליפ "שמח" מתוך הקליפ "שמח"

בנק הפועלים משיק שירות חדש, פתיחת חשבון בנק משותף באפליקציית OPEN, המאפשרת הקמה של חשבון זוגי בתהליך דיגיטלי מלא, ללא תלות בבנקאי או במוקד טלפוני. את הקמפיין לשירות החדש מובילים השחקנית שני קליין והיוצר עברי לידר, המגלמים זוג ביום חתונתם. על הקמפיין חתום משרד הפרסום גיתם BBDO.

בקליפ לסינגל "שמח" שמדבר על חתונה ובוודאי יהפוך לאחד מהלהיטים ברחבת הריקודים באולמות האירועים, פותחים בני הזוג חשבון משותף באמצעות האפליקציה ומראים עד כמה התהליך קל לביצוע, אפילו ביום החתונה המרגש והעמוס. בנוסף, לקוחות בנק הפועלים המתחתנים יוכלו לקבל בתקופת הפעילות במסגרת שיתוף פעולה בלעדי עם חברת EASY2GIVE –חברה מובילה בענף האירועים בישראל המספקת שירותי ניהול דיגיטליים לחתונות הטבה בשווי 1,000 שקלים.

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות