מדיה

פרסום באנגליה: סיימון קאוול מבטל השתתפותו ב-X פקטור הישראלי

סיימון קאוול - צילום: Ray Burmiston סיימון קאוול – צילום: Ray Burmiston

אחרי מתקפת היח"צ המטורפת על הצטרפותו של סיימון קאוול לפאנל השופטים בתוכנית X פקטור של רשת 13, עולה החשש כי החגיגה אולי הייתה מוקדמת מדי. על פי אתר האינטרנט הבריטי Jewish News, סיימון ביטל את הגעתו לישראל.

כבר לפני חודשים ארוכים פורסם כי קאוול, ממציא הפורמט הבינ"ל של X פקטור ואחד האנשים המשפיעים בעולם המוזיקה, יקח חלק בגרסה הישראלית של הריאליטי המוזיקלי. קאוול אף לקח חלק בבחירת השופטים בעונה המתוכננת, כמו זוכת האיווזיון ב-2018 נטע ברזילי, אביב גפן ומרגלית צנעני. הוא גם השתתף בפרומואים לתוכנית של רשת.

גורם המקורב לקאוול אישר את הפרטים ל-Jewish News והוסיף כי קאוול לא ייסע לישראל בשל מספר סיבות, אולם הערכות גורסות כי ההחלטה קשורה למצב הביטחוני בישראל ולמבצע 'שומר החומות'. הגורם שדיבר עם Jewish News סירב לייחס את החלטתו של קאוול למצב בישראל. סיבה נוספת היא מצבו הבריאותי של קוואל, שנפגע בגב ונותח לאחרונה בשל תאונת אופניים שהיה מעורב בה באוגוסט שנה שעברה.

ברשת תולים תקוות רבות בעונה החדשה של X פקטור, עם גיוסו של קאוול והפיכתה של התוכנית לפלטפורמה בה בוחרים את נציג ישראל לאירוויזיון, לאחר שבשבע השנים האחרונות הייתה זו המתחרה המרה והוותיקה הכוכב הבא של קשת.

מרשת נמסר: "אנחנו יודעים שסיימון קאוול הביע חששות לגיטימיים תוך ימי הלחימה באשר להגעתו לתל אביב. עכשיו, כשהחלה הפסקת האש, ההתייחסות שלו משתנה. במידה ויהיה כל שינוי נעדכן על כך באופן מסודר. סיימון קאוול ייקח חלק בעונה הבאה של X פקטור".

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות