קמפיין פרסום החוצות הראשון של פרס החדשנות של BRAVO, עולה לאוויר בימים אלה בשיתוף חברת פרסום החוצות JCDecaux ברחבי תל אביב-יפו ורמת גן.
הקמפיין כולל שלושה פרסומים: הראשון מכריז על פרסי החדשנות כעל "המלצת הצרכנים של ישראל" ושני האחרים מבשרים על המלצת הצרכנים לגבי שני מוצרי יוניליוור שזכו ב-BRAVO: ג'ל הכביסה של בדין וסדרת פינוק לילדים. על פי ההערכות, החשיפה לקמפיין תגיע לכ -30 מיליון קונטקטים בעשרת הימים שבהם ינוהל הקמפיין.
פרסי החדשנות של Bravo הם המלצת הצרכנים בישראל. הפרסים מוענקים בכל שנה למוצרים ולשירותים החדשים, שהצרכנים שהשתמשו בהם אהבו אותם וממליצים עליהם. המוצרים הנבחרים הם אלו שקיבלו את הציון הגבוה ביותר בקטגוריות של שביעות רצון משימוש בפועל והמלצת רכישה או שימוש.
חברת "בראבו" נמצאת בבעלות אתי עמיעד וערן יסעור, שמייצגים בישראל גם את ארגון Superbrands הבינלאומי.
פרסי בראבו עולים בקמפיין ראשון לטלוויזיה בשיתוף רשת 13
– – – – – – – –
בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד | להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון