מותג ההיגיינה הנשית Kotex יעלה ב 14.4 בקמפיין פרסום חדש שמובילה השחקנית והדוגמנית בר מינאלי. בר מינאלי הובילה בדצמבר האחרון קמפיין אחר בו השיק המותג סדרת תחבושות הגייניות חדשנית, שנצמדות לגוף באופן מושלם וכך מונעות נזילות בזמן המחזור.
הקמפיין החדש שהפיק מקאן, משרד הפרסום של קימברלי קלארק, יעלה בטלוויזיה ובמגוון ערוצי הדיגיטל. הקמפיין נועד להשיק מוצר חדש בישראל ובלעדי למותג: Kotex Extra Young Night – תחבושת לילה ל- EXTRA הגנה תחבושת הלילה הארוכה והרחבה ביותר, סופגת עד פי 2 לעומת Kotex נורמל ומאפשרת שינה רציפה ללא הפרעות גם בלילות עם זרימה חזקה במיוחד.
————–
בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד | להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון