פרסום ושיווק

אנה זק תככב בקליפ מוזיקלי כקמפיין לרשת סאקרה

אנה זק אנה זק

לאחר תקופה ארוכה של שתיקה בעקבות מצבה הרפואי שבה הזמרת, דוגמנית וכוכבת הפופ המצליחה אנה זק (19) לקדמת הבמה. זק, שקטפה לאחרונה קמפיין נחשק למותג האיפור והטיפוח 'סאקרה' תככב בקמפיין שיעלה בשבוע הקרוב בסגנון של קליפ מוזיקלי עם החותם האישי שלה והיא תקדם אותו בכל הכלים הדיגיטליים שברשותה.

הקמפיין של סאקרה בכיכובה של זק יעלה בתקציב של של כ 1.5 מיליון שקלים והוא יריית הפתיחה להשקת קולקציות האיפור והטיפוח לאביב קיץ 2021.

איתי זמיר מנכ"ל רשת סאקרה מסר על הקמפיין החדש: " סלוגן הקמפיין הוא "wake up we are more than make up" וזהו המסר המרכזי – סקארה היא לא רק איפור אלא נותנת מענה לכל עולם הביוטי מתיק איפור ועד טיפוח פנים, טיפוח, גוף, שיער, אקססוריז , לייף סטייל וכו אנה זק עולה בקנה אחד עם כל ערכי המותג ומשדרת: טרנדיות, רעננות, הצלחה, דינמיות, ייחודיות ותעוזה".

בימים אלו יוצא אלבום חדש עם שיריה יחד עם היוצרים רובי פאר ואלי חולי ובו תככב דמות דיגיטלית – בובה שלה. זק מחליפה את נטע אלחימיסטר שייצגה ב – 4 שנים האחרונות את רשת סאקרה, על הכניסה לנעליים של אלחמיסטר אמרה זק: "כבוד להכנס לנעליה של נטע ולהיות כאן ומצפות לכם הפתעות רבות לאורך כל השנה, לא רק בקמפיין הנוכחי".

זק, חיילת המשרתת שירות מלא בצה"ל, נחשבת כיום לכוכבת המצליחה ביותר בארץ בכל הרשתות החברתיות, בעלת 4.8 מיליון עוקבים בטיק טוק, 1.3 מיליון עוקבים באינסטגרם.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות